تاریخ : 1400,سه شنبه 25 خرداد17:51
کد خبر : 398743 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه‌ها

شغل محل‌های جدید و اصلاحات آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری وزارت علوم سال ۱۴۰۰ اعلام و فرصت ثبت نام تمدید شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، به دنبال انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری وزارت علوم سال ۱۴۰۰ در ۱۸ خرداد و اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام در ۲۲ خرداد، با توجه به اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر اضافه شدن شغل محلهای جدید فرصت ثبت نام تمدید شد.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شد که بتوانند تا روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه جدید مبنی بر اضافه شدن شغل محل ها و اصلاحات مربوطه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود و آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، می توانند در صورت تمایل تا جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.