تاریخ : 1400,جمعه 28 خرداد01:19
کد خبر : 399028 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

آیت‌الله باقری کنی در پیامی خطاب به سعید جلیلی؛

انصراف شما بیانگر غلبه تقوا و تکلیف‌مداری است

رئیس دانشگاه امام صادق(ع) در پیامی خطاب به سعید جلیلی نوشت: لازم دیدم اقدام حکیمانه شما در برتری دادن مصلحت نظام و ملت بر رفتار انتخاباتی و سیاسی را تعظیم و تجلیل نمایم که این خود نمایانگر غلبه تقوا و تکلیف مداری است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله محمّدباقر باقری کنی، رئیس‌ دانشگاه امام صادق(ع) و عضو سابق مجلس خبرگان رهبری در پیامی از سعید جلیلی بابت انصراف در انتخابات ریاست‌جمهوری تقدیر کرد.

متن پیام آیت‌الله باقری کنی بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحی

جناب آقای دکتر سعید جلیل

پس از سلام و تحیت

خدا را فراوان شاکرم که از دوره دانشجویی در دانشگاه امام صادق علیه السلام تا کنون شما را بر مسیر حق، اعتلای کلمه الله و جانفشانی بی‌دریغ در راه اسلام و  امامین انقلاب و نظام اسلامی دیدم. این استقامت بر مسیر که با اعتقاد راسخ به «صبغه الله و من احسن من الله صبغه» و اخلاق و فضائل کریمه همراه است، از نعمتهای کمیابی است که در سایه انقلاب مولانا و استاذنا الامام الخمینی به ظهور رسیده است.

لازم دیدم اقدام حکیمانه شما در برتری دادن مصلحت نظام و ملت بر رفتار انتخاباتی و سیاسی را تعظیم و تجلیل نمایم که این خود نمایانگر غلبه تقوا و تکلیف مداری و عقلانیت سیاسی در مکتب امام صادق علیه السلام است. مزید توفیقات شما را از خداوند منان مسئلت می‌کنم.