تاریخ : 1400,یکشنبه 30 خرداد21:27
کد خبر : 399370 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

مهاجم پرسپولیس شرایط بازی کردن در دیدار امروز را پیدا کرد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس شرایط بازی کردن در دیدار امروز با تراکتور تبریز را پیدا کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر؛ تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۵۰ امروز مقابل تراکتور تبریز دیدار سوپرجام فوتبال کشور را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند.

سرخپوشان پایتخت در حالی به مصاف شاگردان رسول خطیبی برای تصاحب اولین جام در سال ۱۴۰۰ می‌روند که بازیکنان ملی پوش این تیم پس از مدت‌ها در تمرینات گروهی شرکت کردند.

بازیکنانی که در بین آنها وحید امیری و کمال کامیابی نیا به دلیل آسیب دیدگی نتوانستند تیم ملی ایران را در ادامه رقابت‌های دور برگشت مرحله انتخابی مقدماتی جام جهانی قطر نیز همراهی کنند تا از حضور در بازی امروز پرسپولیس نیز منع شوند.

از سوی دیگر شهریار مغانلو مهاجم بلندقامت سرخپوشان نیز دچار مصدومیت شد تا حضور در بازی امروز در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. با این حال مغانلو در تمرین روز گذشته پرسپولیس حضوری فعال داشت تا کادر فنی پرسپولیس را امیدوار به بازی کردن در دقایقی از دیدار امروز با تراکتور کند.

همچنین این بازیکن صبح امروز نیز مورد معاینه پزشکان تیم قرار گرفت تا آخرین وضعیت او برای دیدار امروز بار دیگر بررسی شود. مغانلو که دچار مصدومیت از ناحیه پا بود به طور کامل آماده بازی کردن شده است اما در ترکیب اصلی این تیم حضور نخواهد داشت.

عیسی آل کثیر و امید عالیشاه بازیکنان خط حمله پرسپولیس را در شروع بازی با تراکتور تشکیل خواهند داد.