تاریخ : 1400,پنجشنبه 03 تير15:03
کد خبر : 399781 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

پیام تسلیت وزیر علوم درپی جان باختن دو خبرنگار ایرنا و ایسنا

وزیر علوم در پیامی درگذشت دو تن از خبرنگاران خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا در حادثه واژگونی اتوبوس در محور ارومیه به نقده را تسلیت گفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی درگذشت دو تن از خبرنگاران خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا در حادثه واژگونی اتوبوس در محور ارومیه به نقده را تسلیت گفت.

در پیام دکتر غلامی آمده است:

حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در ارومیه که منجر به از دست دادن دو نفر از خبرنگاران عزیز و پرتلاش خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا و همچنین مجروح و مصدوم شدن جمع دیگری از خبرنگاران شد، موجب تأسف و تالم گردید.

اینجانب ضمن همدردی با خانواده‌های محترم جوانان از دست‌رفته، مرحومه ریحانه یاسینی و مرحومه مهشاد کریمی این ضایعه دردناک را به خانواده‌های محترم این دو عزیز و به اصحاب شریف رسانه، خصوصاً همکاران محترمشان در خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای زنده‌یادان، علو درجات و غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان و عزیزانشان، صبر و شکیبایی مسالت می‌نمایم و برای دیگر خبرنگاران عزیز صدمه‌دیده در این سانحه نیز آرزوی سلامتی و بهبودی دارم. "