تاریخ : 1400,دوشنبه 07 تير23:06
کد خبر : 400194 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

اطلاعات ۲۸۰ هزار دانشجوی صهیونیست هک‌ شد

یک گروه هکری مالزیایی حامی فلسطینیان با حمله به یک پایگاه داده، توانسته اطلاعات 280 هزار دانشجوی صهیونیست را هک کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از جروزالم پست، حمله هکری به شرکت صهیونیستی «آکاده ام ای»(AcadeME) که خدمات دیجیتال متنوعی را به دانشگاه ها و کالج های صهیونیستی ارائه می دهد موجب افشای این اطلاعات شده است.

یکی از خدمات آکاده ام ای کمک به صدها هزار دانشجوی صهیونیست برای کاریابی در هزاران شرکت تجاری است. گروه هکری مذکور که دراگون فورس نام دارد هفته قبل موفق به هک کردن این شرکت شده و شرکت یادشده را بزرگترین و پیشرفته ترین شبکه استخدام فارغ التحصیلان دانشجو در رژیم صهیونیستی توصیف کرده است.

هکرهای یادشده آدرس های ایمیل، کلمات عبور، نام و نام خانوادگی و حتی شماره های تلفن همراه ثبت نام کنندگان در AcadeME را هک کرده اند. افرادی که اطلاعاتشان در این سرویس هک شده از سال 2014 به این سو از خدمات آن استفاده کرده اند. هکرهای مالزیایی هدف از این اقدام خود را افشاگری علیه فعالیت های تروریستی رژیم صهیونیستی دانسته اند و افزوده اند که هرگز در برابر این رژیم سکوت نخواهند کرد.

این هکرها مدعی سرقت اطلاعات تعداد زیادی از گذرنامه های اتباع رژیم صهیونیستی نیز شده اند و می گویند بر علیه تعداد زیادی بانک صهیونیستی مانند بانک اسرائیل، بانک لئومی و بانک میزراهی تفاهوت حملات سایبری انجام داده اند.