تاریخ : 1400,چهارشنبه 09 تير22:19
کد خبر : 400418 - سرویس خبری : فناوری اطلاعات

معرفی ۱۰ پاوربانک برتر بازار

امروزه نقش پاوربانک ها در زندگی افراد به موجب افزایش استفاده از گوشی هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ، پررنگ‌تر از قبل شده و به عنوان یکی از اجزای تقریبا ضروری شناخته می‌شوند. گوشی‌ها، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و سایر ابزارهای قابل حمل تقریباً همه با یک مشکل روبرو هستند، عمر باتری. در نتیجه می‌توانید با انتخاب یک پاوربانک مناسب، از این مشکل تا حد زیادی خلاص شوید.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از Techradar، اگر فقط قصد دارید از پاوربانک برای شارژ گوشی استفاده کنید ، شاید به یک دستگاه با ظرفیت فوق‌العاده بالا احتیاج نداشته باشید ، اما به محض ورود لپ‌تاپ‌ها، تبلت ها و مواردی از قبیل نینتندو سوییچ ، به ظرفیت بسیار بیشتری نیاز خواهید داشت.

 

1) iMuto 20,000mAh power bank

اگر به دنبال یک شارژر با ظرفیت بالا و قابل حمل هستید، پاوربانک iMuto 20،000mAh احتمالا برای شما مناسب است. این پاوربانک ظرفیت 20000 میلی آمپرساعتی را ارائه می دهد که قادر خواهد بود به طور توسط گوشی هوشمند شما را بیش از چهار بار شارژ کند و همچنان شارژ باقی مانده باشد. آنچه که iMuto را نسبت به برخی دیگر از پاوربانک‌های موجود در این لیست کارامدتر می کند، این است که شما می توانید شارژ باقیمانده دقیق آن را ببینید.

2) Anker PowerCore 20,100mAh power bank

احتمالاً نام کمپامی انکر را شنیده‌اید اما این مدل، یکی از بهترین شارژرهای قابل حمل این شرکت است. ظرفیت این باتری 20100 میلی آمپر است.به سرعت شارژ می شود و همچنین می تواند دستگاه های شما را به سرعت شارژ کند.(برای دستگاه‌هایی که مجهز به فناوری شارژ سریع هستند) ممکن است هنگام شارژ کردن کمی حرارت احساس کنید اما نگران کننده نیست.

3) Mophie Powerstation Wireless XL 10,000mAh power bank

این پاوربانک از برند معتبر Mophie با ظرفیت عظیم 10،000 mAh به شما امکان شارژ سیمی و بی سیم را می دهد , به لطف درگاه های Lightning و USB-C همچنین می توانید iPad را هم شارژ کنید.

4) Mophie Powerstation Plus XL 10,000mAh power bank

بهترین شارژر قابل حمل طراحی شده برای گوشی‌های آیفون این پاوربانک 10000 میلی آمپری دارای روکش پارچه ای نرم است و می تواند همزمان دو دستگاه را شارژ کند ، یکی از طریق پورت 10W USB-A و دیگری با شارژر داخلی Lightning.

5) Veho Pebble P1 Pro 10,400mAh power bank

Pebble P1 Pro با داشتن 10400 میلی آمپر ظرفیت، دو خروجی USB و فناوری شارژ سریع ممکن است یکی از بهترین پاوربانک های همه جانبه ای باشد که هم اکنون می توانید خریداری کنید.این پاوربانک می تواند توسط microUSB یا USB-C شارژ شود بنابراین برای پمپاژ نیازی به همراه داشتن کابل خاصی ندارید.

6) Omars 10,000mAh power bank

پاوربانک Omars می تواند توسط پورت USB-C شارژ شود ، به شما امکان می دهد آن را سریع شارژ کنید و همچنین دارای یک کابل USB به USB-C است ، بنابراین شما می توانید گوشی، تبلت اندروید یا iPad Pro خود را شارژ کنید.

7) Mophie Powerstation all-in-one 20,000mAh power bank

گزینه‌ای انعطاف پذیر برای دستگاه‌های اپل

8) Belkin 5,000mAh power bank

کیفیت خارق‌العاده در اندازه کوچک! با 5000 میلی آمپر ظرفیت، این پاوربانک بلکین یکی از کمترین ظرفیت‌ها در این لیست است اما این مقدار باتری هنوز برای شارژ کامل اکثر گوشی ها کافی است و برخی از تلفن ها می توانند نزدیک به دو بار شارژ کامل از آن دریافت کنند. دارای گواهینامه MFI است ، به این معنی که می توانید اطمینان داشته باشید که با دستگاه های اپل به خوبی کار خواهد کرد.

9) Poweradd Pilot 2GS 10,000mAh power bank

یکی از ارزانترین گزینه های موجود در این لیست است که دارای بدنه فلزی و براق است .ضخامت آن فقط 1.3 سانتی متر است و کمی سنگین‌ نسبت به ابعادش به نظر می‌رسد.

10) Anker PowerCore II 10,000mAh power bank

پاوربانک Anker PowerCore II 10،000 قابل حمل ترین گزینه در این لیست است و به شما امکان می دهد حداقل خیالتان برای دو بار شارژ کامل برای گوشی راحت باشد.


کد خبرنگار : 15