تاریخ : 1400,پنجشنبه 10 تير04:16
کد خبر : 400462 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

اعلام شیوه‌ دریافت تسهیلات کرونایی

اداره کل مطبوعات ارشاد گفت:مدیران رسانه‌ایِ متقاضی دریافت تسهیلاتِ «کسب و کارهای به شدت آسیب‌دیده از کرونا» در صورت ثبت نام در سامانه کارا، برای دریافت تسهیلات خود به شعب منتخب مراجعه کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از خبرگزاری مهر، اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدیران رسانه‌ایِ متقاضی دریافت تسهیلاتِ «کسب و کارهای به شدت آسیب‌دیده از کرونا»، در صورت ثبت نام در سامانه کارا، برای پیگیری و دریافت تسهیلات خود به شعب منتخب مراجعه کنند.

در اطلاعیه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: بانک ‌مرکزی، مصوبات هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ با موضوع تمدید مهلت ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات به صاحبان «کسب و کارهای به شدت آسیب‌دیده از کرونا» را طی نامه شماره ۸۳۰۴۴ در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ به بانک‌ها ابلاغ کرد.

بنا بر اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اکنون سامانه کارا فعال و به سامانه بانک‌های عامل نیز مرتبط است.

متقاضیانی که در مرحله اول و یا دوم درخواست دریافت تسهیلات را در سامانه کارا ثبت کردند برای پیگیری و دریافت بایستی به شعب منتخب مراجعه کنند.

همچنین متقاضیانی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند نیز پس از دریافت پیامک می‌توانند با ورود به سامانه corona-kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام و ثبت درخواست در سامانه کارا (مرحله اول و دوم) اقدام و با مراجعه به شعب بانکی، تسهیلات خود را دریافت کنند.