تاریخ : 1400,یکشنبه 27 تير13:18
کد خبر : 402113 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

با شرکت تک لند، دیگر نگران خرابی لوازم خانگی خود نباشید!

زندگی خود را بدون استفاده از این امکانات اولیه و ضروری تصور کنید، اینجاست که نقش پررنگ لوازم خانگی در زندگی ما مشخص می شود؛ این وسایل همگی دارای قطعات مصرفی هستند که پس از مدتی باید سرویس و یا تعویض گردد تا مانع آسیب رساندن به سایر قطعات دستگاه بشود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در دنیای مدرن کنونی، به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی، تغییرات سریع و چشمگیری در سبک زندگی ما رخ داده که در نهایت امکانات رفاهی و زندگی لذت بخشی را برای ما فراهم نموده است.

امروزه لوازم خانگی یکی از مهم‌ترین صنایع جهان محسوب می شود که به واسطه آن، با سرعت و دقت بیشتری می‌توان کارهای داخل خانه را سر‌وسامان ببخشیم.

راحتی و آسایشی که ما در این نسل در حال تجربه‌کردنش هستیم، تأثیرات مثبتی را در مدیریت و رسیدگی به کارهای روزمره گذاشته است؛ در مدت زمان بسیار کوتاه می توان تعداد زیادی لباس را شسته، سپس خشک شده و اتوکشیده از آن استفاده کنیم؛ در واقع تمامی امور از شستشو گرفته تا اتوکشی، فقط در چند ساعت انجام خواهد گرفت، در حالیکه در گذشته این کارها چند روز، زمان می‌برد. جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، چای ساز و ... از لوازم پرکاربرد زندگیست که سبک متفاوتی از بهداشت و نظافت، سرعت و راحتی را با آنها تجربه می کنیم و هرگز نمی توان این مزایا را نادیده گرفت؛ اما همانطور که می دانیم، تمامی وسایل الکتریکی یا مکانیکی عمر مفیدی داشته و در نهایت، پس از مدت ها کارکرد صحیح، دچار استهلاک می گردد و ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و یا حتی از کار بیفتند. عدم سرویس به موقع و مراقبت صحیح از آنها موجب می شود این امر بسیار زودتر از زمان معمول رخ دهد و موجب اختلال در آسایش و روتین معمول زندگی گردد و دردسرساز شود.

با شرکت تک لند، دیگر نگران خرابی لوازم خانگی خود نباشید!

با تک لند سرویس آشنا شوید:

زندگی خود را بدون استفاده از این امکانات اولیه و ضروری تصور کنید، اینجاست که نقش پررنگ لوازم خانگی در زندگی ما مشخص می شود؛ این وسایل همگی دارای قطعات مصرفی هستند که پس از مدتی باید سرویس و یا تعویض گردد تا مانع آسیب رساندن به سایر قطعات دستگاه بشود. پیدا کردن یک متخصص جهت تعمیر لوازم خانگی کار ساده‌ای نیست؛ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای‌ ساید، تعمیر یخچال فریزر، تعمیر کولرگازی و ... به‌ دنبال یک تعمیرگاه یا تعمیرکار حرفه ای باشید که با خاطری آسوده به آن مجموعه اعتماد نموده و لوازم خانه خود را با اطمینان خاطر به آنها بسپارید. چرا که یک انتخاب اشتباه می تواند عواقب دردسرسازی داشته و مشکلات دیگری را برای دستگاه شما پیش بیاورد.

شرکت تک لند با سالها سابقه درخشان در زمینه سرویس و تعمیرات لوازم خانگی همچون ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر، جارو برقی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و فر، هود، کولرگازی و سایر لوازم خانگی کوچک و بزرگ، به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تعمیرات لوازم خانگی در سراسر کشور شناخته شده است.

بهره گیری از افراد متخصص و با تجربه، ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفی، تضمین خدمات ارائه شده، سرعت، سابقه فعالیت، تعمیرات در محل و بدون نیاز به جابجایی دستگاه، مشاوره رایگان و استفاده از قطعات اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعه از ویژگی های مهم شرکت تک لند به شمار می رود.

با تک لند، خدمات رسانی و پشتیبانی به صورت 24 ساعته و در تمامی نقاط شهر تهران و حومه در حداقل زمان ممکن امکان پذیر می باشد.

برندهای تحت پوشش شرکت تک لند

شرکت تک لند جهت نصب و نگهداری و تعمیر لوازم‌خانگی و همچنین آموزش مصرف‌کنندگان از بهترین‌های این عرصه به شمار می رود. تک لند کلیه خدمات ذکر شده را برای تمامی برندهای معروف و مطرح خارجی و ایرانی در بالاترین سطح کیفی و در عین حال با کمترین هزینه، به مشتریان خود ارائه می نماید؛ برخی از برندهای تحت پوشش تک لند عبارتند از: نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بکو، سامسونگ، ال جی، بوش، تراست، دوو، جنرال الکتریک، هیمالیا و امرسان.

با شرکت تک لند، دیگر نگران خرابی لوازم خانگی خود نباشید!

تعمیرات یخچال توسط تک لند به چه صورت است؟

تعمیر یخچال در محل یکی از خدمات ویژه شرکت تک لند سرویس می باشد. تعمیر ساید بای ساید، تعمیر یخچال سامسونگ، تعمیر یخچال ال جی، تعمیر یخچال بوش، تعمیر یخچال جنرال الکتریک و سایر برندها توسط کارشناسان مجرب تک لند با استفاده از مدرن ترین ابزارها و تجهیزات، در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می گیرد.

تعمیر ماشین را با تک لند تجربه کنید!

بدون شک تعمیر ماشین لباسشویی، به عنوان یکی از پرکاربردترین لوازم برقی منزل، نگرانی بزرگی برای شما خواهد بود و به دلیل پیچیده بودن این دستگاه، تعمیرات آن باید توسط افراد متخصص انجام پذیرد؛ با وجود مجموعه حرفه ای و کارآزموده تک لند، این نگرانی را نادیده بگیرید.

پر سروصدا بودن دستگاه، عدم چرخش دستگاه، عدم تخلیه آب و روشن نشدن دستگاه، برخی از مشکلات رایجیست که ممکن است برای هر یک از شما عزیزان نیز پیش بیاید؛ تعمیر ماشین لباسشویی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران و حومه، توسط تعمیرکاران حرفه ای و کارآزموده تعمیرات و تعمیرگاه مجاز تک لند سرویس، در محل عیب یابی و با کمترین هزینه رفع عیب می گردد. با وجود مجموعه حرفه ای و کارآزموده تک لند، این نگرانی را رفع شده تصور کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در محل با تک لند سرویس

عدم شستشو و تمیز کردن ظروف، بروز سر و صدا هنگام کار کردن دستگاه، خشک نشدن ظروف، تولید بوی نامطبوع، نشتی آب و ... نشانه وجود مشکل فنی در ماشین ظرفشویی می باشد و عدم توجه به موقع به آن، می تواند خسارات قابل توجهی برای شما مصرف کنندگان به بار آورد؛ با تعمیرکاران ما در تک لند، بررسی و عیب یابی مشکلات ماشین ظرفشویی و تعمیر تخصصی آن، به راحتی امکان پذیر است.

تعمیر کولرگازی به صورت فوری

کاهش سرمایش کولر گازی، آبریزی کولر گازی، بروز صداهای غیر معمول از دستگاه، روشن نشدن دستگاه و ... از جمله مشکلات رایج کولرهای گازی می باشد؛ در چنین شرایطی تعمیرات تخصصی انواع کولرهای گازی خود را به ما بسپارید؛ مشکلات مربوطه را با کارشناسان ما در میان بگذارید و درکمتر از چند ساعت آن را سالم و بدون نقص تحویل بگیرید.

نصب، سرویس و تعمیر انواع کولرگازی شامل کولر گازی ال جی، اجنرال، سامسونگ، تراست، هایسنس، گری، ملونی و سایر مدل ها توسط بهترین تعمیرکاران کولر گازی تهران در تک لند، به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می گردد.

تماس با شرکت تک لند

اگر شما از این به بعد بابت سرویس و یا تعمیر لوازم خانگی خود از جمله: تعمیر کولرگازی، تعمیر ماشین لباس‌شویی، تعمیر ماشین ظرف‌شویی و تعمیر یخچال فریزر، تعمیر جاروبرقی با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید به صورت تلفنی و آنلاین درخواست تعمیر خود را ثبت نمایید؛ سفارش به ‌صورت تلفنی، از طریق تماس تلفنی با شماره ۳۷۸۵۱-۰۲۱ و درخواست آنلاین با پرکردن فرم آنلاین ثبت درخواست در سایت امکان پذیر می باشد.

در اسرع وقت پس از بررسی مشکل و انتخاب مناسب‌ترین تعمیرکار جهت دستگاه و برند مربوطه شما، تعمیرکاران و کارشناسان مجاز و مجرب ما برای ارائه خدمات به محل مورد نظر مراجعه می کنند. شما عزیزان و همراهان همیشگی تک لند با دریافت کردن یک سرویس سریع و باکیفیت، پس از اتمام کار علاوه بر دریافت فاکتور، ضمانت کتبی تعمیرات را نیز از تکنسین های ما دریافت خواهید نمود.

شماره پاسخگو به شکایات، انتقادات و پیشنهادات: ۰۹۳۶۱۵۵۵۲۵۰  (به صورت شبانه‌روزی)

شماره تلفن جهت خرید قطعات مورد نیاز:  ۰۹۱۹۲۴۶۴۵۲۳

ایمیل:   info[@]techlandservice.com

آدرس دفتر غرب: تهران، دریاچه چیتگر، بلوار کاشان، خیابان امیری صفت، پاساژ پارامیس، طبقه اول، واحد  a52

آدرس دفتر مرکزی: خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه طالقانی، نبش کوچه طباطبایی، پلاک ۲۱۸


کد خبرنگار : 16