تاریخ : 1400,دوشنبه 28 تير17:44
کد خبر : 402294 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

دانشجویان مقاطع دکتری تخصصی و فوق تخصصی بیمه می‌شوند

صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تسهیلات بیمه تامین اجتماعی با در نظر گرفتن سوابق کاری برای دانشجویان مقاطع دکتری تخصصی و فوق تخصصی تعلق می‌گیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسکانیوز، بهزاد تدین معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در بخشنامه‌ای اعلام کرد: تسهیلات بیمه تامین اجتماعی با در نظر گرفتن سوابق کاری به دانشجویان مقاطع دکتری تخصصی و فوق تخصصی تعلق می‌گیرد.

بر اساس تفاهم‌نامه شماره ۲۶۵۱۸ که ۱۹ اردیبهشت ماه که بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت تعاون، کار و رفاه منعقد شد، صندوق رفاه دانشجویان در راستای انجام ماموریت‌های ذاتی و قانونی خود در زمینه حمایت از دانشجویان مستعد، نسبت به برقراری تسهیلات بیمه تامین اجتماعی با منظور شدن سوابق کاری به دانشجویان مقاطع دکتری تخصصی، تخصص و فوق تخصص اقدام کرده است‌.

معاونت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور خواست نسبت به اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام دانشجویان بر اساس دستورالعمل ابلاغی اقدام و سند ایجاد شده به همراه نامه پوششی را حداکثر تا ۱۲ مردادماه به صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت و آموزش پزشکی ارسال کنند.