تاریخ : 1400,پنجشنبه 31 تير15:29
کد خبر : 402538 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

منصوری:

باقری اختلاف گل‌محمدی و حسینی را حل کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر احیاناً مشکلی بین سید جلال حسینی و یحیی گل‌محمدی بروز کرده است با درایت کریم باقری و افشین پیروانی مدیریت و حل شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از میزان،  محمد منصوری در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم. تیم ماشین‌سازی به خاطر سقوط از لیگ‌برتر استرسی در این مسابقه نداشت. با توجه به اینکه تفاضل گُل پرسپولیس از سپاهان کمتر بود، سرخ‌پوشان به دنبال افزایش تفاضل گل بودند. خدارا شکر توانستند ۵ گل به ثمر برسانند و خیال‌مان در بازی‌های بعدی راحت‌تر شود.

باقری اختلاف گل‌محمدی و حسینی را حل کند

وی در پاسخ به اینگه چرا پرسپولیس با وجود برخورداری از مدافعان سطح بالا، موقعیت‌های خطرناکی را در اختیار ماشین‌سازی قرار داد، گفت: پرسپولیس بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. تیم مقابل هم ده نفره دفاع می‌کرد. طبیعی بود که در ضد حملات و ضربات ایستگاهی ۲ یا ۳ موقعیت نصیب ماشین‌سازی شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون ادعای باشگاه ماشین‌سازی در خصوص فحاشی حامد لک به توپ جمع کن بازی، تصریح کرد: وقتی بازیکن در زمین مسابقه مسابقه فشار زیادی را تحمل می‌کند. هر چقدر حساسیت بازی بالاتر برود، استرس و فشار بازیکن هم بالاتر می‌رود. حامد لک در زمین بوده و چنین مشکلی برایش پیش آمد. از بازیکنان فوتبال انتظار می‌رود صبر و تحمل‌شان را بالا ببرند.

منصوری در خصوص اختلاف سید جلال حسینی و یحیی گل‌محمدی عنوان کرد: از اختلاف حسینی و گل‌محمدی خبر ندارم. میدانم تا چند وقت قبل حسینی مصدومیت داشت به همین خاطر در بازی دربی روی نیمکت نشست. سید جلال حسینی در این سال‌ها که به میدان رفته اهل حاشیه نبوده و تمرکزش را بر مسائل فنی گذاشته است. برای مثال حسینی در فصل قبل نیمکت‌نشین بود؛ اما وقتی در دقیقه ۹۰ به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد استارت پرقدرتی زد و از دروازه محافظت کرد. انصافاً فرشاد فرجی هم در این ۲ یا ۳ مسابقه خوب بازی کرده است. با وجود همه این مسائل امیدوارم اگر احیاناً مشکلی بین حسینی و گل‌محمدی بروز کرده است با درایت کریم باقری و افشین پیروانی مدیریت و حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نیمکت‌نشینی حسینی پالس گل‌محمدی برای خداحافظی کاپیتان ۴۰ ساله تیمش از دنیای فوتبال نیست، گفت: سید جلال حسینی در این سال‌ها بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است. حتی بحثش بود که به خاطر آمادگی وی، به اردوی تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در بحرین دعوت شود. کاپیتان پرسپولیس در این سال‌ها از آمادگی بدنش مراقبت کرده است.خاطرم هست که یکبار گل‌محمدی در نشست خبری اعلام کرد از او خواسته‌ایم یک سال دیگر به فوتبالش ادامه بدهد. فارغ از اینکه چه کسی سرمربی تیم باشد، بودن بعضی بازیکنان در تیم اهمیت زیادی دارد، حتی اگر دقایق کمتری به میدان بروند. اول اینکه باعث حس آرامش بازیکنان می‌شود و ریتم تیم را کنترل می‌کنند.