تاریخ : 1400,شنبه 02 مرداد15:17
کد خبر : 402660 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

فوتبالیستی که خسته و مصدوم نمی‌شود

ستاره بارسلونا و تیم ملی اسپانیا که هنوز فصل برایش تمام نشده، یک آمار عجیب و درخشان از خود به جا گذاشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، تیم ملی اسپانیا در روز پنج شنبه به مصاف مصر رفت تا در المپیک توکیو نیز کار خود را آغاز کند. در این مسابقه نامی آشنا در ترکیب ماتادورها قرار گرفت. نامی که هنوز فصل برایش تمام نشده و به درخشش ادامه می دهد.

پدری، ستاره ۱۸ ساله بارسلونا که در فصل گذشته در لالیگا درخشان ظاهر شد، پس از اتمام بازی های باشگاهی به تیم ملی اسپانیا آمد تا در یورو ۲۰۲۰ به کشورش برای نمایش یک شاهکاری بزرگ کمک کند. او که بهترین جوان یورو ۲۰۲۰ لقب گرفت، به ترکیب تیم ملی کشورش در مسابقات المپیک نیز دعوت شد تا یک آمار خارق العاده به ثبت رساند.

او در فصل مسابقات باشگاهی برای بارسلونا از ۵۴ بازی در ۵۲ بازی شرکت کرد و توانست در ۴۰ مسابقه نیز در ترکیب اصلی قرار گیرد. او در مجموع برای بارسلونا در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ ، ۳۵۲۶ دقیقه بازی کرد و به عنوان دیگر در ۳۹ بازی تیمش ۹۰ دقیقه در ترکیب بود.

پدری پس از آن به مسابقات یورو ۲۰۲۰ آمد و در هر ۶ مسابقه تیم ملی اسپانیا ۹۰ دقیقه بازی کرد. در ۲ بازی مقابل ایتالیا و کرواسی نیز حتی ۱۲۰ دقیقه بازی کرد. البته او در بازی مقابل کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی در دقیقه ۱۱۹ تعویض شد.

ستاره بارسلونا پس از یورو ۲۰۲۰ نیز به المپیک توکیو رسید و در اولین بازی تیمش مقابل مصر، ۹۰ دقیقه در ترکیب بازی کرد تا یک آمار فوق العاده و جالب به ثبت رسد.

به نقل از گاردین، پدری در ۳۲۲ روز فصل ۶۶ بازی انجام داده است. به عبارتی ستاره ۱۸ ساله اسپانیایی در هر ۴.۸ روز یک بازی به ثبت رسانده که آماری عجیب، درخشان و فوق العاده است.

او که در ترکیب بارسلونا نقشی مهم و اساسی ایفا می کند، باید دید چه زمان می تواند به ترکیب آبی اناری ها بازگردد. تقریبا ۲۰ روز دیگر مسابقات باشگاهی آغاز خواهد شد ولی هنوز پدری به استراحت کامل نرفته است.


کد خبرنگار : 91