تاریخ : 1400,شنبه 02 مرداد17:00
کد خبر : 402687 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

انتخاب دقیق الکتروگیربکس خود را به گذرگاه صنعت بسپارید

الکتروموتورها یکی از تجهیزات بسیار مهمی هستند که شاهد استفاده از آن ها در صنایع مختلف هستیم. در این بین بر روی این دسته از محصولات پلاکی وجود دارد که اطلاعات مختلفی بر روی آن نقش بسته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، امروزه در حوزه صنعت، شاهد استفاده از تجهیزات پیشرفته و خاصی هستیم. یکی از این تجهیزات الکتروگیربکس ها نام دارند که در واقع یک گیربکس و یک موتور الکتریکی هستند که در یک واحد جمع آوری شده و به صورت همزمان عملکرد یک موتور الکترونیکی و گیربکس را به صورت همزمان دارند. 
در همین راستا موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر قصد خرید یک الکتروگیربکس با کیفیت و حرفه ای را دارید، لازم است تا به سراغ برندهای مشهور و معتبر فعال در حوزه رفته و اقدام به خرید گیربکس با کیفیت کنید. 
به منظور بررسی این موضوع در این مطلب قصد داریم تا شما را با شرکت گذرگاه صنعت و تجارت ایرانیان آشنا کنیم که یکی از بهترین تامین کنندگان تجهیزات صنعتی در ایران میباشند.

انتخاب دقیق الکتروگیربکس خود را به گذرگاه صنعت بسپارید

الکتروگیربکس SEW آلمانی از کجا بخریم؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که همواره مطرح می شود این است که کدام یک از شرکت های فعال در حوزه طراحی و تولید الکتروگیربکس به ساخت محصولات با کیفیت و حرفه ای شهرت دارند؟

به منظور پاسخ به این سوال باید گفت که از بین شرکت ها و برندهای مختلف فعال در این حوزه، برند آلمانی SEW به عنوان یکی از مشهور ترین و معروف ترین شرکت های فعال در این زمینه شناخته می شود و الکتروگیربکس SEW که توسط این برند تولید می شود نیز یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است.
پس از بررسی این مسئله ممکن است این سوال مهم برای شما مطرح شود که از بین شرکت های مختلف برای خرید الکتروگیربکس SEW بهتر است تا به سراغ چه گزینه ای برویم؟ 
به منظور پاسخ به این سوال باید گفت که شرکت گذرگاه صنعت و تجارت ایرانیان به عنوان یکی از برترین کمپانی های فعال در این حوزه اقدام به فروش گیربکس SEW اصل آلمان کرده است.

در نتیجه اگر قصد دارید تا مشاوره ای دقیق و اختصاصی قبل از خرید یک الکتروگیربکس SEW با کیفیت و اصل داشته باشید، پیشنهاد ما این است که به وب سایت گذرگاه صنعت و تجارت ایرانیان رجوع کنید و محصول مورد نظر خود را از این وب سایت مشاهده و سپس از کارشناسان این شرکت مشاوره تخصصی دریافت کنید.

پلاک الکتروموتور چیست؟

الکتروموتورها یکی از تجهیزات بسیار مهمی هستند که شاهد استفاده از آن ها در صنایع مختلف هستیم. در این بین بر روی این دسته از محصولات پلاکی وجود دارد که اطلاعات مختلفی بر روی آن نقش بسته است. در همین راستا یکی از سوالات بسیار مهمی که توسط مصرف کنندگان پرسیده می شود این است که معنای پلاک الکتروموتور چیست؟ به منظور بررسی این مسئله باید گفت که در پلاک الکتروموتور ها اطلاعات مختلفی درج شده است که شامل موارد زیر می شود:
1. Type: کد نوع الکتروموتور 
2. : PH نوع الکتروموتور بر حسب فاز 
3. HZ: فرکانس برق مورد نیاز
4. IP: میزان حفاظت موتور در برابر آلاینده‌ ها است
5. KW: توان الکتروموتور 
6. R.P.M: نشان دهنده دور خروجی الکتروموتور برحسب دور بر دقیقه 
7. COS: نشان دهنده نوع توان بر حسب خطی یا فازی بودن
8. V: نشان ‌دهنده مقدار ولتاژ مورد نیاز برای اعمال به سیم‌ پیچ الکتروموتور 
9. A: نشانگر میزان حداکثر جریان مجاز برای الکتروموتور در مقاطع مختلف
10. NO: شماره و سری ساخت الکتروموتور 
11. IEC:  نمایش دهنده مدل و نحوه خنک کاری الکتروموتور 
12. KG: وزن الکتروموتور

انتخاب دقیق الکتروگیربکس خود را به گذرگاه صنعت بسپارید

گذرگاه صنعت وارد کننده موتور گیربکس SEW

به منظور معرفی بهترین شرکت برای خرید الکتروگیربکس SEW ، همان طور که ذکر کردیم شرکت گذرگاه صنعت به عنوان یکی از مهم ترین شرکت فعال در حوزه شناخته می شود.

در واقع این شرکت که در زمینه فروش موتور گیربکس SEW فعالیت می کند، به عنوان بهترین وارد کننده موتور گیربکس SEW شناخته می شود.
به همین دلیل است که اگر قصد دارید تا موتور گیربکس SEW اصل آلمان را بخرید، به شما پیشنهاد می دهیم تا به سراغ گذرگاه صنعت آمده و محصول مورد نظر خود را از این وب سایت خریداری کنید.
تشخیص موتور گیربکس آلمانی استوک با کارکرده
افرادی که قصد خرید یک موتور گیربکس را دارند، یکی از سوالاتی که مطرح می کنند این است که چگونه می توان یک موتور گیربکس آلمانی از یک موتور گیربکس دست دو تشخیص داد؟
منظور بررسی این مسئله باید گفت که این کار بسیار تخصصی بودند و تنها افراد متخصصی که درک کاملی از موتور گیربکس دارند، قادر خواهند بود تا با بررسی پارامترهای مختلف متوجه استوک بودن یا نبودن موتور گیربکس شوند.
با این حال نکته مهم این است که نحوه عملکرد موتور گیربکس می تواند نشان دهنده وضعیت آن باشد. در همین راستا اگر فردی نحوه عملکرد یک موتور گیربکس اورجینال و نو را مشاهده کرده باشد، به راحتی متوجه تفاوت عملکرد یک موتور گیربکس نو با یک محصول کارکرده و دست دوم می شود. 
با این وجود اگر قصد خرید یک موتور گیربکس را دارید، پیشنهاد ما این است که از افراد متخصص کمک گرفته و فرآیند تشخیص نو یا دست دوم بودن موتور گیربکس را به افراد متخصصین این حوزه بسپارید.

معرفی شرکت SEW 

اگر بخواهیم نگاهی به شرکت آلمانی SEW انداخته و در رابطه با این برند صحبت کنیم باید گفت که یکی از برترین شرکت هایی که در حوزه طراحی و تولید تجهیزات صنعتی فعالیت می کند، شرکت آلمانی SEW نام دارد. 
این برند در سال ۱۹۳۱ فعالیت خود را آغاز کرد و به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان انواع گیربکس های صنعتی شناخته می شود. همین مسئله باعث شده تا شاهد صادرات محصولات این برند به اقصی نقاط دنیا باشیم.
گذرگاه صنعت مشاور خرید شما در تجهیزات صنعتی آلمانی
اگر شما تجربه کافی در حوزه خرید تجهیزات صنعت را نداشته باشید، ممکن است به منظور خرید این دسته از محصولات با مشکل مواجه شوید. در همین راستا کمک گرفتن از متخصصین و مشاورین مجرب به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی اقدام به خرید تجهیزات صنعتی آلمانی کنید. 
گذرگاه صنعت یکی از گروه های مجرب و متخصص  فعال در حوزه مشاوره خرید الکتروموتور است که به شما کمک می کند تا بتوانید تجهیزات صنعتی آلمانی با کیفیت و حرفه ای را خریداری کرده و به بهترین شکل ممکن از این محصولات استفاده کنید.

انتخاب دقیق الکتروگیربکس خود را به گذرگاه صنعت بسپارید

تعمیر الکتروگیربکس sew در ایران چگونه است؟

اگر با مشکل خرابی الکتروموتور مواجه هستید، باید به این مسئله اشاره کرد که فرایند تعمیر این دسته از محصولات آلمانی امری تخصصی است و به همین دلیل لازم است تا به منظور تعمیر الکتروگیربکس خورشیدی خود به سراغ افراد متخصص در حوزه رفته و فرآیند تعمیر این دسته از محصولات را به تعمیر کاران با تجربه و متخصص فعال در این حوزه بسپارید تا در نهایت بتوانید الکتروموتور خود را تعمیر کرده و دوباره از این دسته محصولات در بخش مورد نیاز خود استفاده کنید.

 

گذرگاه صنعت مشاوره تخصصی در تامین تجهیزات صنعتی و الکتروموتور

به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از لیست قیمت و سفارش محصولات با مشاورین و کارشناسان شرکت گذرگاه صنعت و تجارت ایرانیان تماس حاصل فرمایید.

 89 200 888 –021

منبع : www.gozargah.biz


کد خبرنگار : 16