تاریخ : 1400,چهارشنبه 06 مرداد15:21
کد خبر : 403098 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

آغاز ثبت‌نام کرسی آزاد اندیشی ویژه دانشگاهیان دانشگاه ارومیه

طبق اعلام معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ارومیه، کرسی آزاداندیشی «درآمدی بر اندیشه سیاسی امام موسی صدر» ۹ مرداد سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ارومیه، کرسی آزاداندیشی «درآمدی بر اندیشه سیاسی امام موسی صدر» شنبه ۹ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

آغاز ثبت‌نام کرسی آزاد اندیشی ویژه دانشگاهیان دانشگاه ارومیه

علاقمندان به شرکت در این محفل گفتگو بایستی نسبت به ثبت نام با ارسال مشخصات (نام و نام خانوادگی، دانشکده یا دانشگاه مربوطه، گروه موردنظر جهت شرکت -قید عنوان فعال یا ناظر کفایت میکند-) به شماره همراه ۰۹۳۹۹۱۹۹۱۲۵ صرفاً از طریق شبکه‌های مجازی داخلی و خارجی (سرکار خانم ناصری) اقدام کنند.

ثبت نام در هر کرسی آزاداندیشی مجزا بوده و حضور و صدور گواهی منوط به ثبت نام و نیز تایید ثبت نام خواهد بود، ضمناً به دلیل ارسال لینک حضور لطفاً فقط از طریق شبکه‌های مجازی نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از ارسال پیامک و طُرُق دیگر خودداری شود.

علاقه مندانی که در گروه فعال ثبت نام می‌کنند بایستی نسبت به موضوع جلسه و مبحث مورد گفتگو اشرافیت داشته و با کنترل تجهیزات اتصال به جلسه در نوبت ثبت نامی وارد مباحث شوند، در غیر این صورت فعالیت آن‌ها کان لم یکن خواهد شد.

برای شرکت کنندگان گواهی شرکت در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی صادر خواهد شد و امتیاز گروه فعال دو برابر گروه ناظر لحاظ می شود.