تاریخ : 1400,چهارشنبه 06 مرداد17:29
کد خبر : 403118 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

برترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد در راز جراحی

قبل از اینکه با دستگاه های لیزر آشنا شویم، بهتر است ابتدا بدانید ماهیت و عملکرد لیزر مو زائد چیست؟ در این تکنولوژی، از تاباندن نور های لیزر دارای طول موج خاص و در مدت زمان کوتاه، بر روی سطح پوست و موهای آن، برای ریشه کن کردن پیاز مو، استفاده می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، با وارد شدن در سایت راز جراحی میتوانید تمامی موارد در مورد جراحی های زیبایی و درمانی و... را بدانید و با دید بازتر به سمت جراحی مد نظر خودتون برید و جراح خودتون رو پیدا کنید حتما حتما به سایت راز جراحی به آدرس Razjarahi.ir مراجعه کنید . امروز با راز جراحی همراه باشید چرا که می خواهیم برترین دستگاه های لیزر موهای زائد را به شما همراهان عزیز این رسانه معرفی کنیم. از آن جایی که لیزر مو زائد، بعنوان بهترین و موثر ترین روش برای خلاصی از شر موهای زائد شناخته می شود، کسب اطلاعات در زمینه برترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر دنیا، که در ایران نیز با توجه به روند پیشرفت این تکنولوژی در سال های اخیر، مورد استفاده قرار می گیرند، ضروری است. چرا که استفاده از مناسب ترین دستگاه لیزر موهای زائد و متناسب با، ویژگی هر فردی سبب می شود، از بین بردن موهای اضافی به کمک لیزر، نتایج موثر و رضایت بخشی را برای فرد استفاده کننده به ارمغان بیاورد. اگر می خواهید با برترین دستگاه های لیزر موهای زائد در راز جراحی، آشنا شوید و با اطلاعات کافی دستگاه مناسب خود را انتخاب نمایید، با ما همراه باشید.

برترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد در راز جراحی

لیزر موهای زائد چیست؟

قبل از اینکه با دستگاه های لیزر آشنا شویم، بهتر است ابتدا بدانید ماهیت و عملکرد لیزر مو زائد چیست؟ در این تکنولوژی، از تاباندن نور های لیزر دارای طول موج خاص و در مدت زمان کوتاه، بر روی سطح پوست و موهای آن، برای ریشه کن کردن پیاز مو، استفاده می شود. نوری که توسط دستگاه های لیزر بر روی پوست تابانده می شود، توسط رنگدانه های مو جذب شده و در آن ها ایجاد گرما می کند. این گرما بر روی حفره های کوچک پوست که محل رویش مو هستند، تاثیر گذاشته و سبب سوزانده شدن ریشه موها، می شود و این امر از رویش مجدد موها، جلوگیری می کند. در پیاز فولیکول های مو، موها توسط اکسیژنی که از جریان خون می گیرند، تغذیه می شوند. برای اینکه از بازسازی مجدد موها جلوگیری کنند، لازم است سلول هایی که مسئول این بازسازی هستند، از بین بروند و به این منظور نور لیزر تابانده شده در ریشه مو، تا حدود 70 درجه نیز تولید گرما می کند.

چرا برای حذف موهای زائد، نیاز به چندین جلسه لیزر درمانی داریم؟

با توجه به اینکه موهای بدن چرخه رشد و استراحت دارند، لیزر زمانی می تواند فولیکول مو را از بین ببرد، که مو در فاز استراحت نباشد. بنابراین چون در هر بازه زمانی، تعدادی از موهای بدن ما در فاز استراحت بوده و تعداد اندکی از آن ها در فاز رشد و نمو قرار می گیرند، برای رفع موهای زائد، نیاز است جلسات لیزر درمانی با فواصل زمانی منظم و مشخص انجام شود، تا در نهایت تمامی فولیکول های مو از بین بروند.

آیا بهترین دستگاه لیزر موهای زائد وجود دارد؟

با وجود اینکه به سبب تبلیغات زیاد، ممکن است نام انواع دستگاه های لیزر به گوشتان خورده باشد، ولی کمتر کسی را می توان یافت که درباره این دستگاه ها، اطلاعات صحیح و کاملی داشته باشد. نگران نباشید! بعد از خواندن این مقاله در راز جراحی، می فهمید هر دستگاه لیزر چه کاربردی دارد.

با توجه به این اینکه هر کدام از دستگاه های لیزر، مزایا و معایب خاص خود را دارند و برای افراد با رنگ پوست و موی متفاوت نتیجه ای متفاوت را ارائه می دهند، نمی توانیم بگوییم کدام دستگاه لیزر برترین دستگاه است. چرا که ممکن است دستگاهی بر روی یک رنگ پوست عملکردی عالی، در از بین بردن موهای زائد داشته باشد. حال آن که همین دستگاه در فردی با رنگ پوستی متفاوت، نتواند کارایی آن چنانی داشته باشد. پس راز جراحی از شما همراهان عزیز می خواهد، که فریب تبلیغات غلط را نخورده و دستگاه لیزر مناسب خود را، با توجه به شرایط پوست و مویتان انتخاب نمایید.

دستگاه های لیزر چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟

تفاوتی که تحت عنوان دستگاه های مختلف لیزر شناخته می شود، در حقیقت تفاوت در فناوری لیزر تولید شده توسط آن دستگاه است. فناوری لیزر شامل ویژگی های فیزیکی است، که پرتوی نور لیزر تولید شده توسط دستگاه دارد. بهتر است بدانید اثر بخشی یک دستگاه لیزر، تنها به فناوری لیزر آن وابسته نیست. بلکه میزان رضایتمندی از نتیجه لیزر با یک دستگاه، به عواملی چون قطر پرتوی لیزر، محدودیت تعداد شلیک لیزر، وقفه های بین شلیک ها، سیستم خنک کننده دستگاه و دیگر عوامل بستگی دارد.

برترین دستگاه های لیزر موهای زائد در راز جراحی

رایج ترین و پرکاربرد ترین، دستگاه های لیزر مو در دنیا عبارتند از :

لیزر الکساندرایت

یکی از پیشرفته ترین تجهیزات لیزر مو در دنیا، دستگاه لیزر الکساندرایت می باشد. طول موج ایجاد شده توسط این دستگاه لیزر موهای زائد آمریکایی، 755 نانومتر می باشد. این دستگاه به گونه ای ساخته شده که با کمترین خطر بیشترین کارائی، را ارائه نماید. با وجود این که این دستگاه انتظارات اکثر متقاضیان را می تواند برآورده نماید، ولی به دلیل این که این دستگاه تنها می تواند انرژی موجود، در ملانین های فولیکول مو را جذب کند، برای پوست های سفید اروپاییان و ایرانی ها، تاثیری معجزه گر داشته باشد. در پوست های تیره تر ملانین علاوه بر مو، در پوست نیز وجود دارد و این امر سبب می شود، انرژی این دستگاه لیزر توسط پوست نیز جذب شود و این افراد، نتوانند جواب مناسبی را از دستگاه بگیرند.

لیزر دایود

به سبب تولید نور لیزر با طول موج 810 نانومتر توسط این دستگاه، انرژی نور لیزر می تواند در عمق بیشتری در فولیکول مو اثر کند و این ویژگی سبب می شود، که این دستگاه برای پوست های کمی تیره بهترین نتیجه درمانی را ایجاد کند. فناوری این دستگاه برای پوست های روشن تا متوسط، یا اندکی تیره طراحی شده و تاثیر ویژه ای بر روی موهای ضخیم و تیره دارد. ولی افراد دارای پوست کاملا تیره یا قهوه ای، کاندید مناسبی برای درمان با فناوری لیزر دایود نیستند.

لیزر ان دی یاگ

این دستگاه لیزر، با تولید نوری با طول موج 1064 نانومتر، منحصرا برای افراد با پوست تیره یا برنزه طراحی شده است. البته ناگفته نماند، این دستگاه تاثیر بسیار زیادی در کاهش رشد مو ها، در انواع تیپ های شش گانه پوست دارد و می تواند تمامی آن ها را پوشش دهد.

امروزه دستگاه های پیشرفته لیزری در دنیا به نام های ICE Platinum و ICE Platina Plus مورد استفاده قرار می گیرند، که تکنولوژی سه دستگاه لیزر معروف الکساندرایت، دیود و ان دی یاگ، را در خود به صورت همزمان جای داده اند و می توانند با تغییر فرکانس و از طریق ایجاد طول موج های مختلف، نیاز هر فرد با هر پوست و مویی را برآورند. این دستگاه ها به عنوان دستگاه های ابر قدرت،  در زمینه صنعت لیزر مو زائد در دنیا به شما می روند.

درباره انواع دستگاه لیزر موهای زائد مقاله جامع و کاملی تهیه شده و در سایت راز جراحی موجود است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آن مراجعه کنید.


کد خبرنگار : 16