تاریخ : 1400,چهارشنبه 06 مرداد17:34
کد خبر : 403119 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

بهترین مدل‌ها برای خرید گوشی سامسونگ ۲۰۲۱

مشخصات جذاب اما در عین حال قیمتی پایین است که قیمت موبایل سامسونگ در این مدل، در حدود 2.710.000 تومان است. از جمله ویژگی‌های فنی این گوشی باید به رام 3 گیگابایت، دوربین دو‌گانه 13+2 مگاپیکسل، باتری 5000 میلی‌آمپرساعت اشاره نمود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر قصد تهیه یک گوشی هوشمند را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به این مقاله که راجع به خرید گوشی سامسونگ به صورت کامل پرداخت شده است، نگاهی بیندازید. گوشی‌های سامسونگ معمولاً در سه گروه اصلی S Series, Note Series, A Series ارائه می‌شود که تنوع مدل‌ها و قیمت‌های در نظر گرفته شده،  گزینه‌های جذابی را برای خرید گوشی به همراه آورده است. در این قسمت می‌خواهیم محصولات برند سامسونگ را در سه گروه پرچم‌دار، میان‌رده و اقتصادی به شما معرفی کرده و در مورد مشخصات فنی هر کدام صحبت کنیم.

سامسونگ

سامسونگ یک شرکت بین‌المللی از کشور کره جنوبی است که از سال 1938 شروع به کار نمود. این شرکت در ابتدا به عنوان یک شرکت بازرگانی در حوزه صادرات ماهی، سبزی و میوه به چین فعالیت نمود اما توانست تنها طی یک دهه، به یکی از 10 شرکت برتر این کشور تبدیل شود. با گذشتن از پله‌های ترقی و سرمایه‌گذاری در صنایع مختلف شیمیایی، کشتی سازی، صنایع سنگین، به تدریج سامسونگ به یک ابرشرکت تبدیل شد. حال این شرکت طبق آخرین آمارها از سال 2016، 156.32 میلیارد دلار در سال درآمد خالص دارد و بیش از ده شرکت وابسته به آن مشغول به کار هستند.

با معرفی کوتاه سامسونگ، بایستی بدانید که یکی از مهم‌ترین دسته محصولات این برند، تلفن‌های هوشمند آن است که در طی سال‌های اخیر، به عنوان دومین شرکت بین‌المللی از نظر فروش تلفن‌های همراه شناخته می‌شود. اگر شما هم قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید، می‌خواهیم در ادامه به معرفی بهترین محصولات این شرکت در سه دسته پرچم‌دار، میان‌رده و اقتصادی بپردازیم.

بهترین مدل‌ها برای خرید گوشی سامسونگ ۲۰۲۱

خرید گوشی سامسونگ | بهترین مدل‌های پرچم‌دار

اگر بودجه بالایی را برای خرید گوشی سامسونگ در نظر گرفته‌اید، پس در این قسمت با ما باشید تا بهترین پرچم‌داران این برند را به شما معرفی کنیم. گوشی‌های پرچم‌دار معمولا بیشترین قیمت و بهترین امکانات را در اختیار شما می‌گذارند که می‌توانید از آن برای پردازش‌های سنگین، عکاسی و سرگرمی و ... استفاده نمایید.

  • Samsung Galaxy S21 Ultra: به طور قطع، اولین محصولی که می‌توان به عنوان بهترین پرچم‌دار گوشی سامسونگ به شما معرفی کرد، مدل S21 Ultra است. از جمله مزایای خرید این مدل می‌توان به نمایشگر داینامیک 6.8 اینچی Amoled، دولنز تله فوتو و پشتیبانی از S Pen معروف. قیمت این مدل در بازارهای جهانی در حدود 1000 دلار می‌باشد.
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra: این گوشی به همراه قلم S خود، هنوز هم به عنوان یکی از بهترین پرچم‌داران برند سامسونگ شناخته می‌شود که با قیمت 1024 دلار در بازارهای جهانی در دسترس می‌باشد. از جمله مزایای این تلفن می‌توان به صفحه نمایش 120 هرتزی، عملکرد روان قلم S و دوربین با قدرت بزرگنمایی تا 50 برابر اشاره کرد.
  • Samsung S20 FE: همچنین در این لیست می‌توان عنوان باارزش‌ترین قیمت در مقابل امکانات را به مدل S20 FE  اختصاص داد که قیمت آن در حدود 600 دلار می‌باشد. همچنین از مزایای این گوشی می‌توان به قیمت استثنایی آن، نمایشگر 120 هرتزی بزرگ و پردازش قوی اشاره نمود.
  • Samsung Galaxy Z Fold 2: در واقع گران‌ قیمت‌ترین گوشی سامسونگ، مدل زد فولد 2 نام دارد که به علت تاشو بودن و مشخصات فنی قدرتمند آن، برای خرید گوشی سامسونگ در این مدل باید هزینه بالایی را صرف کنید. از مهم‌ترین برجستگی‌های این گوشی می‌توان به صفحه نمایش بزرگ 7.6 اینچی، پشتیبانی از حالت Flex و بهبود ویژگی Multitask آن اشاره نمود.

بهترین مدل‌ها برای خرید گوشی سامسونگ ۲۰۲۱

خرید بهترین مدل‌های میان‌رده سامسونگ

در میان گوشی‌های میان‌رده نیز مدل‌های بسیار خوبی به خصوص از سری A وجود دارد که سامسونگ این دسته از محصولات خود را به مشتریان در سطح متوسط درآمدی اختصاص داده است. از جمله بهترین محصولات این برند برای خرید گوشی سامسونگ در این گروه می‌توان گفت:

  • Samsung Galaxy A52 5G: یکی از مدل‌هایی بهبود یافته و مناسب برای خرید گوشی سامسونگ، گوشی A52 است که همه ما را به یاد گوشی A51 می‌اندازد. این گوشی که از شبکه ارتباطی 5G بهره می‌برد، گلکسی آ52 نام دارد و قیمت آن در بازارهای جهانی در حدود 450 دلار می‌باشد (در حالیکه قیمت a51 در حدود 285 دلار در نظر گرفته شده است). در مورد ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توان به نمایشگر 120 هرتزی و دوربین همه‌کاره اصلی آن اشاره کرد. از دیگر مشخصات این گوشی باید گفت: به رام 6 و حافظه 128 گیگابایت، دوربین اصلی چهارگانه 64+12+5+5 و دوربین جلو 32 مگاپیکسل، تراشه اسنپدراگون 750G. شما می‌توانید برای خرید این مدل و همچنین خرید گوشی a51، از فروشگاه "موبایل کمک" دیدن نمایید.
  • Samsung Galaxy a71 5G: گوشی A71 5G، در سال 2020 ارائه شده است که از مشخصات آن باید به صفحه نمایش 6.7 اینچ، رام 6/8 گیگابایت با حافظه داخلی 128 گیگ، دوربین چهارگانه 64+12+5+5 و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل، باتری 4500 میلی‌آمپر ساعت، پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 980 اشاره نمود. این محصول هم‌اکنون در حدود 400 الی 700 دلار در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد.
  • Samsung Galaxy A51: این گوشی که در سال 2019 عرضه شده است، به عنوان یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های میان‌رده از برند سامسونگ شناخته می‌شود. از مهم‌ترین مشخصات آن باید به صفحه نمایش 6.5 اینچ، پردازنده هشت هسته‌ای از نوع Exynos 9611، دوربین چهارگانه 48+12+5+5 مگاپیکسل، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی اشاره نمود. برای خرید گوشی سامسونگ در این مدل، باید در حدود 6 میلیون تومان هزینه پرداخت نمایید.
  • Samsung Galaxy A32: یکی دیگر از ارزان‌ قیمت‌ترین گوشی‌های سامسونگ در گروه میان‌رده، گوشی A32 است که از یک صفحه نمایش 6.4 اینچ، رام 8 گیگابایت با حافظه 128 گیگ، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت و دوربین چهارگانه 64+8+5+5 مگاپیکسل بهره می‌برد.

بهترین مدل‌ها برای خرید گوشی سامسونگ ۲۰۲۱

خرید بهترین‌های اقتصادی از برند سامسونگ

در نهایت برای خرید گوشی سامسونگ، به لیستی از بهترین گوشی‌های اقتصادی این برند می‌پردازیم که معمولا بیشترین فروش را به خود اختصاص می‌دهند. از جمله این مدل‌ها باید گفت:

  • Samsung Galaxy A12: این گوشی در نوامبر سال 2020 به بازار عرضه شد که اگر نگاهی به مشخصات آن بیندازیم، با اینکه قیمت پایینی برای آن در نظر گرفته شده است اما مشخصات فنی خوبی را شاهد هستیم. قیمت گوشی A12 در حدود 3.800.000 تومان است که از مهم‌ترین مشخصات آن می‌توان به رام 4 گیگابایت، دوربین‌ چهارگانه 48+5+2+2 مگاپیکسل، صفحه نمایش 6.5 اینچی، حافظه 64 گیگ و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره نمود.
  • Samsung Galaxy A21S: یکی دیگر از پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی سامسونگ در گروه گوشی‌های اقتصادی، می‌توان به مدل A21S اشاره کرد که دارای مشخصاتی از جمله رام 4 گیگابایت، دوربین چهارگانه 48+8+2+2 مگاپیکسل، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، صفحه نمایش 6.5 اینچ با پردازنده هشت‌ هسته‌ای Exynos 850 می‌باشد.
  • Samsung Galaxy A10s: گوشی گلکسی A10s که شباهت بسیاری به گوشی A10 دارد، یک مدل پرفروش در میان گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است که ارزش خرید مناسبی در مقایسه با قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است، دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پردازنده 8 هسته‌ای، رام 2 و حافظه 32 گیگابایت، صفحه نمایش 6.2 اینچی، دوربین 2گانه 13+2 مگاپیکسل و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره نمود.
  • Samsung Galaxy A02: مدل بعدی که در این لیست می‌خواهیم به آن بپردازیم، یک مدل کاملا اقتصادی اما با ویژگی‌های جذاب است. گلکسی A02 یک گوشی با مشخصات جذاب اما در عین حال قیمتی پایین است که قیمت موبایل سامسونگ در این مدل، در حدود 2.710.000 تومان است. از جمله ویژگی‌های فنی این گوشی باید به رام 3 گیگابایت، دوربین دو‌گانه 13+2 مگاپیکسل، باتری 5000 میلی‌آمپرساعت اشاره نمود.
  • Samsung Galaxy A01: در نهایت به مدل A01 می‌پردازیم که عنوان ارزان‌ترین گوشی سامسونگ را به خود اختصاص می‌دهد. هرچند این گوشی مشخصات فنی خوبی ندارد، اما برای کسانی که تنها در پی تهیه یک تلفن همراه ارزان‌قیمت از این برند هستند، می‌تواند گزینه خرید گوشی سامسونگ باشد. این محصول در حدود 1.720.000 تومان هزینه دارد.

 

جمع بندی

در این مقاله به طور کامل بهترین مدل‌هایی را می‌توانید در سه گروه پرچم‌دار، میان‌رده و اقتصادی از برند سامسونگ را تهیه نمایید، برای شما معرفی کردیم. پیشنهاد می‌شود برای خرید گوشی سامسونگ، حتما پس از مشاهده مدل‌های ذکر شده در قسمت بالا، مشخصات دقیق‌تر این محصولات را در وب سایت فروشگاهی و خدماتی ما مشاهده نمایید.

شما می‌توانید برای مشاهده مشخصات دقیق‌تر این محصولات و همچنین نقد و بررسی آنها، به وب سایت اینترنتی "موبایل کمک" مراجعه نمایید. موبایل کمک، یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در حوزه موبایل است که علاوه بر فروش موبایل سامسونگ و سایر محصولات برندهای معتبر دیگر، در حوزه خدمات تخصصی از جمله تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایل نیز فعال بوده و همچنین قطعات و لوازم گوشی‌های موبایل هوشمند را به صورت تخصصی تامین می‌کند.


کد خبرنگار : 16