تاریخ : 1400,شنبه 09 مرداد16:04
کد خبر : 403302 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

دانشجویانی که ازدواج مجدد کرده اند مشمول ازدواج دانشجویی نمی‌شوند

براساس قوانین ثبت نام ازدواج دانشجویی امکان ثبت‌نام دانشجویانی که ازدواج مجدد کرده‌اند در سامانه ازدواج وجود ندارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، بر اساس ثبت نام در سامانه ازدواج دانشجویی، امکان ثبت‌نام دانشجویانی که ازدواج مجدد کرده‌اند در سامانه ازدواج وجود ندارد. قوانین ثبت نام ازدواج دانشجویی به شرح زیر است:

ملاک شرکت در «هم‌سفر تا بهشت» دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در زمان عقد است.

امکان شرکت جاماندگان دوره بیست و یکم و قبل‌از آن میسر نیست، تنها زوجینی که حداقل یک نفر از آن‌ها دانشجو بوده و تاریخ رسمی عقد در فاصله زمانی یک فروردین هزار و سیصد و نود و هشت تا یک شهریور هزار و چهارصد باشد مجوز ثبت‌نام در سامانه را خواهند داشت.

در مواردی که هر دو زوج دانشجو باشند لازم است فقط یکی از آن‌ها به‌عنوان داوطلب اصلی در سامانه ثبت‌نام کنند امکان ثبت‌نام دانشجویانی که ازدواج مجدد کرده‌اند در سامانه ازدواج وجود ندارد مگر این‌که هر دو نفر زوجین در سال‌های پیش به جشن ازدواج دانشجویی اعزام نشده باشند در این صورت ستاد استانی پس‌از تأیید مورد نسبت به نامه‌نگاری با ستاد مرکزی اقدام نموده تا در صورت صلاح‌دید اعزام این زوج و امکان ثبت‌نام آن‌ها میسر شود.

به‌منظور قطعی نمودن ثبت‌نام دانشجویان می‌بایست حداکثر تا دو هفته پس‌از ثبت‌نام اولیه در سامانه گام‌های بعدی تا نهایی شدن ثبت‌نام و انتخاب کاروان را طی کنند.

کلیه هزینه‌های اسکان پذیرایی و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در مشهد مقدس به‌عهده ستاد ازدواج دانشجویی از مسئولین فقط هزینه‌های ارزیابی و ذهاب را متقبل می‌شوند.

زوج‌های دانشجو می‌توانند برای ثبت نام تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ به آدرس اینترنتی ezdevaj.nahad.ir مراجعه کنند.