تاریخ : 1400,شنبه 09 مرداد16:27
کد خبر : 403307 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

قائم مقام معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم را به عنوان قائم مقام معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم را به عنوان «قائم مقام معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب کرد.

در متن حکم آمده است: «بنا به پیشنهاد معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه و با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان « قائم مقام معاونت علوم انسانی و هنر» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود ضمن هماهنگی کامل با معاون مربوطه و بهره گیری از ظرفیت های معنوی و مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه، به ویژه تعامل و همفکری با مدیران کل معاونت یاد شده در ایفای وظایف و اختیارات محوله اهتمام کنید.

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.»

دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز را در کارنامه اجرایی خود دارد.

دکتر طهرانچی همچنین طی نامه ای جداگانه از زحمات و تلاش های دکتر مجید شمس قائم مقام سابق معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کرد.


کد خبرنگار : 91