تاریخ : 1400,سه شنبه 12 مرداد14:19
کد خبر : 403646 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

فعال سابق دانشجویی: روحانی زمین مین‌گذاری شده تحویل دولت سیزدهم می‌دهد

عضو اسبق شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دولت روحانی که از حمایت حداکثری و مطلق جریان اصلاح طلب برخوردار بود در طول هشت سال گذشته کاری کرد که مردم برای پایان این دولت در حال لحظه شماری هستند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سعید طلوعیان عضو اسبق شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان  با اشاره به چالش ها و مخاطرات پیش روی دولت سیزدهم عنوان کرد: جریان غربگرا در طول هشت سال مدیریت خود بر سکان اجرایی کشور چالش های بزرگی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و سیاست خارجی و... ایجاد کرد که دولت سیزدهم را در مسیر حکمرانی دچار چالش هایی خواهد کرد.

دبیرکل جمعیت ایران فردا با اشاره به نارضایتی‌های شدید اجتماعی و اقتصادی از عملکرد جریان اصلاح طلب و اعتدال در طول دولت یازدهم و دوازدهم گفت: میراث شومی که دولت اصلاح طلب حسن روحانی برای رئیسی به جا می گذارد را دیگر نمی توان زمین سوخته عنوان کرد، این وضعیت شبیه یک میدان مین گذاری است که هرلحظه باید منتظر بروز مشکلات در حوزه های گوناگون بود.

فعال سابق دانشجویی با تشبیه وضعیت نارضایتی های اجتماعی به اواخر دولت هاشمی رفسنجانی عنوان کرد: نارضایتی های اجتماعی همچون اواخر دولت هاشمی رفسنجانی در آستانه انفجار قرار دارد و متاسفانه دولت روحانی در روزهای آخر خود نیز با بحران هایی نظیر قطعی آب و برق در حال ایجاد مسئله برای کشور بود. 

طلوعیان با مردود ارزیابی کردن کارنامه دولت حسن روحانی گفت: دولت حسن روحانی که از حمایت حداکثری و مطلق جریان اصلاح طلب برخوردار بود در طول هشت سال گذشته کاری کرد که مردم برای پایان این دولت در حال لحظه شماری هستند.