تاریخ : 1400,سه شنبه 26 مرداد20:51
کد خبر : 405123 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

خداحافظی نوراللهی از پرسپولیس

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس از پایان دوران بازی خود در این تیم خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، با پُررنگ‌تر شدن زمزمه‌ها درباره جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس و اخبار رسانه‌های اماراتی درباره پیوستن او به تیم شباب الاهلی، این بازیکن عصر امروز (سه‌شنبه) با انتشار پُستی در صفحه خود در فضای مجازی، از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

خداحافظی نوراللهی از پرسپولیس

نوراللهی در بخشی از این متن نوشته است که منتظر یک نشانه‌ای از تمایل باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد بوده که این نشانه ظاهر نشده است. او همچنین از بی‌نتیجه ماندن نشست‌های مدیر برنامه‌های خود با مدیران پرسپولیس خبر داد و نوشت که هر گاه یک بازیکن می‌خواهد تصمیمی برای زندگی‌اش بگیرد، مدیران تلاش می‌کنند وی را مقابل هواداران قرار دهند.

نوراللهی سال 93 به پرسپولیس پیوست و به جز یک نیم‌فصل که به خاطر خدمت سربازی در تراکتور تبریز حضور داشت، در جمع سرخپوشان به میدان می‌رفت.

خداحافظی نوراللهی از پرسپولیس