تاریخ : 1400,چهارشنبه 03 شهريور15:50
کد خبر : 405703 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان منصوب شد

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با صدور حکمی «مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان» را منصوب کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی طی حکمی حجت الاسلام علی تقوی را به عنوان «مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان» منصوب کرد.

متن حکم به شرح ذیل است:

جناب حجت الاسلام و المسلمین تقوی

تعمیق معرفت دینی و رشد فضائل اخلاقی در میان دانشگاهیان، حاکمیت ارزشهای اسلامی و انقلابی در دانشگاه‌ها و نیز بهره‌گیری از استعدادها و ظرفیت‌های این بخش ارزشمند جامعه برای گسترش تفکر ناب انقلابی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

دانشگاه فرهنگیان به عنوان مجموعه‌ای ارزشمند و اصیل در میان مراکز آموزش عالی که امر راهبردی آموزش و تربیت نسل آتی معلمان ایران اسلامی را بر عهده دارد، مورد توجه و عنایت خاص رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی قرار دارد.

از مجموعه نهاد نمایندگی در دانشگاه فرهنگیان انتظار می‌رود با تکیه بر بیانات و مطالبات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، در راستای تحقق تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی، تعالی‌بخشی به حکمرانی تعلیم و تربیت اسلامی و گفتمان سازی تحول مطلوب در آموزش و پرورش، قدم‌های مؤثری بردارد.

از این رو ضمن تقدیر و سپاس از زحمات و خدمات دلسوزانه و خستگی ناپذیر حجت الاسلام والمسلمین دادگر در طول دوران تصدی این مسئولیت، جنابعالی را که به فضل علمی، اخلاقی و تبلیغ جهادی شناخته می‌شوید به عنوان «مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان» منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از هیئت‌های اندیشه ورز تخصصی و صاحب نظران در امر سیاستگذاری تعلیم و تربیت در حوزه و دانشگاه و نیز بهره گیری از ظرفیت شبکه دفاتر نهاد در دانشگاه فرهنگیان و مجموعه‌های انقلابی دانشجو معلمان آن دانشگاه، در این مسیر ارزشمند همواره موفق و موید باشید.