تاریخ : 1400,یکشنبه 07 شهريور18:13
کد خبر : 406072 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

خضریان: مجمع تهران جلساتی را با وزرای دولت برگزار می‌کند

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از برگزاری انتخابات هیات رییسه مجمع تهران خبر داد و گفت که جلساتی با وزرای دولت سیزدهم جهت رفع مشکلات مردم استان تهران برگزار می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، علی خضریان با اشاره به جلسه مجمع نمایندگان استان تهران گفت: امروز نشست مجمع نمایندگان استان تهران جهت ارائه گزارش عملکرد مجمع طی یکسال گذشته و برگزاری انتخابات هیات رئیسه مجمع برای اجلاسیه دوم دوره یازدهم مجلس با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

وی در توضیح نتایج انتخابات مجمع نمایندگان استان تهران گفت: در این انتخابات آقایان سیدرضا تقوی و رضا تقی‌پور انوری به عنوان رئیس و نایب رئیس مجمع و آقایان سیدنظام‌الدین موسوی و حسن نوروزی به عنوان دبیران اول و دوم و بنده به عنوان سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران برای اجلاسیه دوم دور یازدهم انتخاب شدیم.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران یادآور شد: در این جلسه با توجه به استقرار دولت سیزدهم بر لزوم همکاری و همدلی با دولت و دولتمردان جهت رفع مشکلات مردم استان تهران تاکید و قرار شد جلساتی با وزرای دولت سیزدهم برگزار شود.

وی با بیان اینکه در این نشست ۶ کمیته برای پیگیری تخصصی موضوعات استان تهران تشکیل شد، گفت: این ۶ کمیته‌ شامل سیاسی- امنیتی و قضایی، اقتصاد و اشتغال، فرهنگی- اجتماعی و علم و فناوری، صنایع و انرژی، عمران و امور شهری و روستایی و سلامت و محیط زیست هستند و هر کدام از نمایندگان استان در یک یا دو کمیته مربوطه عضو شدند تا مسائل و مشکلات مردم در سطح استان تخصصی‌تر پیگیری شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در پایان یادآور شد: با نظر رییس مجمع نمایندگان، امیرحسین باقرنژاد نیز همچنان به عنوان دبیر اجرایی مجمع نمایندگان استان تهران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.