تاریخ : 1400,سه شنبه 16 شهريور15:04
کد خبر : 407008 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

دانشجویان با پذیرش تبعات کرونا اسکان در خوابگاه را تمدید کنند

مدیریت خدمات دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: با توجه به ابتلای برخی از دانشجویان خوابگاهی، دانشجویان با پذیرش مسئولیت ناشی از شرایط کنونی می توانند اسکان در خوابگاه را تمدید کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، مدیریت خدمات دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد؛ پیرو جلسه نمایندگان دانشجویان با معاونت دانشجویی با توجه به درخواست تعدادی از دانشجویان مبنی بر عدم تخلیه خوابگاه علیرغم مشاهده و ابتلاء تعدادی از دانشجویان در خوابگاه ها به کرونا، مقرر شد: دانشجویانی که برای نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ واجد شرایط دریافت خوابگاه باشند طی ساعات اداری با مراجعه به مسئول خوابگاه مربوطه، تکمیل فرم درخواست و پذیرش مسئولیت های ناشی از ادامه سکونت در شرایط فعلی تشدید شیوع کرونا نسبت به تمدید سکونت خود اقدام کنند.

همچنین همانگونه که در تاریخ ۳ شهریور ماه طی اطلاعیه ای اعلام شده بود دانشجویان فاقد شرایط دریافت خوابگاه در ترم بعد باید حداکثر تا ۱۶ شهریور طی ساعات اداری با مراجعه به مسئول خوابگاه مربوطه نسبت به تخیله و تحویل اتاق و ملزومات اقدام کنند.

دانشجویان ساکن در خوابگاه که تاریخ دفاع آن ها حداکثر تا پایان شهریورماه تعیین شده باشد باید همانند دانشجویان بند ۱ و با ارائه تعهد تخلیه تا پایان شهریور طی ساعات اداری به مسئول خوابگاه مربوطه مراجعه نمایند.

شرایط و نحوه ارائه درخواست طی نیمسال اول ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ در وبسایت دانشگاه درج شده است.