تاریخ : 1400,شنبه 20 شهريور15:29
کد خبر : 407372 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

ثبت‌نام دانشجویان ارشد و بومی شهید بهشتی برای واکسیناسیون آغاز شد

دانشگاه شهید بهشتی از آغاز ثبت نام دانشجویان ارشد و بومی برای واکسیناسیون در سامانه دانشگاه خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، سامانه ثبت نام و نوبت دهی واکسیناسیون دانشجویان کارشناسی ارشد بومی دانشگاه شهید بهشتی فعال شد.

دانشجویان کارشناسی ارشد بومی دانشگاه شهید بهشتی با ثبت نام در سامانه https://vaccine.sbu.ac.ir/ می توانند از روز دوشنبه ۲۲ شهریور بر اساس زمانبندی رزرو شده با مراجعه به محل رستوران اساتید دانشگاه (پردیس مرکزی) واکسن خود را دریافت دارند.

کلیه دانشجویان بومی تهران و همینطور سایر استان ها می توانند با ثبت نام در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت به آدرس https://salamat.gov.ir/ در شهر خود و در نزدیکترین مرکز به محله خود مبادرت به دریافت واکسن کنند.

الزامی به حضور در دانشگاه شهید بهشتی برای دانشجویان بومی نیست و این سامانه صرفاً تسهیلاتی برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه است.

دانشحویان باید به جهت اینکه واکسن بطور روزانه تحویل دانشگاه می شود حتماً قبل از عزیمت به سمت دانشگاه برای تزریق واکسن، به اطلاعیه های اداره بهداشت و درمان در سایت دانشگاه توجه کنند که اگر بنا به هر دلیلی واکسن تحویل دانشگاه نشده باشد، مطلع شوند.

دانشجویان باید برای واکسیناسیون در دانشگاه حتماً کارت ملی و کارت دانشجویی به همراه داشته باشند.

واکسیناسیون دانشجویان کارشناسی نیز بلافاصله بعد از پایان یافتن واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی و بر اساس برنامه‌ریزی و اولویت بندی وزارت بهداشت اطلاع رسانی و انجام خواهد شد.


کد خبرنگار : 91