تاریخ : 1400,یکشنبه 21 شهريور22:10
کد خبر : 407533 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

کاش خدا به این غلط‌ها ترتیبِ‌اثر بدهد!

صفحه اینستاگرامی صهبا نشر، مطلبی را در خصوص هدیه رهبر انقلاب به خانواده شهید سید علی هاشمی نوشته است که ایشان به‌خاطر تشابه نام شهید با نام خودشان، داشتند «سید علی هاشمی» را «سید علی خامنه‌ای» می‌نوشتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ صفحه اینستاگرامی صهبا نشر، مطلبی را در خصوص هدیه رهبر انقلاب به خانواده شهید سید علی هاشمی نوشته است که ایشان به‌خاطر تشابه نام شهید با نام خودشان، داشتند «سید علی هاشمی» را «سید علی خامنه‌ای» می‌نوشتند.

دراین متن آمده است:

حضرت آقا قرآن را از یکی از همراهان می‌گیرند و شروع می‌کنند به نوشتن. اواسط نوشتن، سر بالا می‌آورند و با حالتی خاص و غم‌زده، می‌گویند: «می‌گویم کاش خدا به این غلط‌ها ترتیبِ‌اثر بدهد که یک کاری بشود!»

با شنیدن این جمله، همه متعجبانه به‌هم نگاه می‌کنند و کسی متوجه منظور رهبر انقلاب نمی‌شود! خود حضرت آقا می‌گویند: «اینجا نوشتم تقدیم به خانوادۀ شهید عزیز، آقای سید علی خامنه...»

حالا همه متوجه جملۀ حضرت آقا می‌شوند و می‌خندند. ایشان به‌خاطر تشابه نام شهید با نام خودشان، داشتند «سید علی هاشمی» را «سید علی خامنه‌ای» می‌نوشتند.

وقت خداحافظی فرارسیده. حضرت آقا به همراه قرآنی که با دستخط خود در آن تقدیمیه‌ای نوشته‌اند، هدیه‌ای به همسر شهید می‌دهند:

«بفرمایید. این‌ هم یادگاری ماست، خدمت شما.»


کد خبرنگار : 91