تاریخ : 1400,دوشنبه 22 شهريور17:42
کد خبر : 407618 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس

امروز سهامداران شرکت‌های بورس کالای ایران، فرآورده‌های تزریقی ایران و کربن ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های ریل پرداز نو آفرین و مواد اولیه دارویی البرز بالک در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۱۴ هزار و ۷۰۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۷۵هزار و ۶واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸میلیارد و ۸۰۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۴۰۳میلیارد تومان در بیش از ۸۵۵ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بورس کالای ایران، فرآورده‌های تزریقی ایران و کربن ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های معدنی دماوند، سیمان سفید نی ریز و پارس خزر بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۸ میلیارد و ۵۷۷میلیون ورقه به‌ارزش ۲۰هزار و ۱۳۷میلیارد تومان در ۶۶۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۶۶واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۲هزار و ۱۳۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های ریل پرداز نو آفرین، مواد اولیه دارویی البرز بالک و فرابورس ایران بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های محصولات سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود، آ.س.پ و افرانت بیشترین کاهش قیمت را داشتند.