تاریخ : 1400,سه شنبه 23 شهريور13:34
کد خبر : 407691 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

واکسیناسیون تمام دانشجویان غیرانتفاعی در سراسر کشور

رئیس اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیر انتفاعی گفت: واکسیناسیون دانشجویان غیرانتفاعی در سراسر کشور بدون توجه به اولویت‌های وزارت علوم برای تمام دانشجویان در مقاطع مختلف در حال انجام است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، علی آهون منش درباره روند واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات غیر انتفاعی گفت: واکسیناسیون دانشجویان غیرانتفاعی در سراسر کشور تقریباً از ۱۸ شهریورماه شروع شد.

وی ادامه داد: دانشجویان با در دست داشتن کارت دانشجویی یا معرفی از سوی دانشگاه مربوطه می‌توانند به مراکز اعلام شده مراجعه کرده و واکسیناسیون را انجام دهند.

رئیس اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیر انتفاعی افزود: واکسیناسیون دانشجویان در سراسر کشور بدون توجه به اولویت‌های وزارت علوم که اعلام کرده بود اول دانشجویان دکتری، کارشناسی ارشد، و سپس دانشجویان لیسانس و کاردانی واکسینه شوند، برای همه دانشجویان در تمام مقاطع در حال انجام است.

وی یادآور شد: البته واکسیناسیون فقط برای دانشجویان ورودی‌های قبل دانشگاه انجام شده و شامل دانشجویان ورودی جدید نمی‌شود.

آهون منش درباره افزایش شهریه مؤسسات و دانشگاه‌های غیر انتفاعی در سال تحصیلی جدید نیز گفت: اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی افزایش شهریه برای سال تحصیلی جدید را بین ۲۰ تا ۲۵ درصد تعیین کرده‌اند ولی اختیار افزایش شهریه با هیأت امنا دانشگاه‌ها است.


کد خبرنگار : 91