تاریخ : 1400,سه شنبه 23 شهريور15:42
کد خبر : 407712 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

نحوه ثبت‌نام دانشجویان مهمان در دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد

نحوه و زمان ثبت نام دانشجویان مهمان در دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، دستورالعمل ثبت نام غیرحضوری دانشجویان خارج از دانشگاه علامه طباطبایی ابلاغ شد که بر این اساس دانشجوی متقاضی مهمان ضروری است پس از مهر و امضای معرفی نامه توسط دانشکده مقصد؛ به سامانه آموزشی این دانشگاه مراجعه و از گزینه ثبت نام اولیه دانشجویان مهمان خارج از دانشگاه (مطابق با راهنمای فرایند ثبت نام غیر حضوری پیوست) نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام و شناسه کاربری و گذرواژه جهت ورود به سامانه دریافت کند.

دانشجوی متقاضی مهمان ضروری است معرفی نامه معتبر خود را به دانشکده مقصد ارائه و در صورت ارائه درس و موافقت دانشکده تایید (مهر و امضا) رئیس آموزش دانشکده را اخذ نماید.

متقاضیانی که در ترم های گذشته در دانشگاه علامه مهمان بوده اند و شماره دانشجویی دارند نیازی به ثبت نام در سامانه ندارند و با معرفی نامه مهمانی تایید شده پس از تایید و امضای رئیس آموزش دانشکده مقصد، با توجه به مقطع تحصیلی به کارشناس مربوطه در معاونت آموزشی مراجعه کنند.

دانشجویان متقاضی مهمان ترم کامل که در کمیسیون دانشگاه با مهمانی آنها موافقت شده است باید فرم واحدهای انتخابی دانشگاه مبدا و تاییدیه سامانه سجاد را در سامانه بارگذاری کنند.

انتخاب واحد دانشجویان متقاضی مهمان دانشگاه علامه طباطبایی در روز شنبه مورخ ۲۷ شهریور توسط دانشکده مقصد انجام می شود.


کد خبرنگار : 91