تاریخ : 1400,شنبه 27 شهريور14:45
کد خبر : 408046 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

حماس: هرگز اسرا را تنها نمی‌گذاریم

یکی از رهبران حماس استمرار انتفاضه آزادی برای حمایت از اسرای زندان‌های رژیم صهیونیستی را خواستار شد و تاکید کرد که این جنبش هرگز اسرا را تنها نخواهد گذاشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، اسماعیل رضوان، از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای مطبوعاتی به مردم فلسطین و جوانان انقلابی آن در کرانه باختری اشغالی و نوار غزه که در حمایت از اسرای قهرمان تظاهرات کردند، درود فرستاد.

رضوان در ادامه استمرار انتفاضه آزادی برای حمایت از اسرای زندان‌های رژیم صهیونیستی را خواستار شد و تاکید کرد که این جنبش هرگز اسرا را تنها نخواهد گذاشت.

این رهبر حماس اظهار کرد: حضور گسترده مردم و درگیری‌ها با شهرک‌نشین‌ها و سربازان اسرائیلی در بیتا، بیت دجن، جبل صبیح، بیت امر، روستای التوانی، عزوم، عصیده، کفر قدو، المغیر، جنین و غزه، نشان داد، مردم ما با مساله اسرا همبستگی و اتفاق نظر داشته و این مساله در صدر اولویت‌های مقاومت قرار دارد.

گردان‌های شاخه نظامی حماس تعهد داد بدون آزادی چهار اسیری که دوباره بازداشت شدند، هیچ قرارداد تبادل جدیدی را با رژیم صهیونیستی امضا نکند.

ابو عبیده، سخنگوی این گردان‌ها در گفتگویی تلویزیونی اظهار کرد: قهرمانان تونل آزادی سربلند آزاد خواهند شد و تصمیم فرماندهی القسام بر این است که قرارداد تبادل بعدی تنها با آزادی این قهرمانان انجام شود.