تاریخ : 1400,دوشنبه 29 شهريور16:03
کد خبر : 408375 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

برای افراد مرتبط با حلقه انحرافی در سینما جایی نیست

در این میان بی‌شک برای افراد مرتبط با حلقه انحرافی تا مدیری فرهنگی که عرصه را برای فیلمسازی و دریافت بودجه‌های نجومی فراهم ساخت؛ جایی نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روزنامه کیهان، گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب رئیس سازمان سینمایی همچنان ادامه دارد و هنوز معلوم نیست که متولی سینمای ایران چه کسی خواهد شد.طی هشت سال گذشته و فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم، لجام گسیختگی در سینمای ایران و تولید آثار مبتذل، موجب نگرانی اهالی اقلیم فرهنگ و هنر شد. تولید آثار سینمایی در عناد با مبانی دینی و انقلاب اسلامی و تعارض با نظام جمهوری اسلامی، فزونی یافت تا آنجا که سیمای جمهوری اسلامی علنا برای نمایش فیلم‌های ایرانی دچار مضیقه شد.

با شکل‌گیری دولت سیزدهم و انتخاب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حالا انتظار این است که مدیری متدین و انقلابی به همراه گروهی از بهترین مدیران سینمای انقلاب سکان هدایت و مدیریت سینمای ایران را برعهده گیرند. باید منتظر مدیریت کسی بود که کارنامه روشنی در حوزه سینمای اندیشه و انقلاب دارد و برای اکنون و آینده سینمای ایران برنامه جامع و معین پیش‌رو می‌گذارد. در این میان بی‌شک برای افراد مرتبط با حلقه انحرافی تا مدیری فرهنگی که عرصه را برای فیلمسازی و دریافت بودجه‌های نجومی فراهم ساخت؛ جایی نیست.

کم نیستند هنرمندان انقلابی توانمندی که می‌توانند سفینه سینمای ایران را در مسیری آرام و منطقی قرار دهند. کسانی که دارای نقشه راه هستند و در حوزه تعامل با بدنه سینمای کشور توانمندند.