تاریخ : 1400,چهارشنبه 31 شهريور20:56
کد خبر : 408673 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

امکان سازندگی سیستان و بلوچستان با تکیه بر ظرفیت مردم

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جهاد سازندگی بی‌امان و تمام عیار باید با تکیه بر ظرفیت های مردمی در این استان پیگیری شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر؛ حسین مدرس خیابانی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه بازرس کل استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دولت برنامه دارد در استان سیستان و بلوچستان یک جهاد سازندگی بی‌امان و تمام عیار با تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان ایجاد کند.

سازندگی سیستان و بلوچستان با تکیه بر ظرفیت مردم امکان پذیر است

وی با تاکید بر اینکه سازندگی سیستان و بلوچستان با تکیه بر ظرفیت مردم امکان پذیر است، افزود: باید همه امکانات استان و همه حوزه‌های ملی بسیج شود تا بتوان عقب ماندگی‌های حوزه‌های صنعتی، معدنی، تجاری و کشاورزی را جبران کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: مشارکت و استفاده از نظر نخبگان، تشکلات اجتماعی، گروه‌های مرجع و جوانان بهترین راهکار برای تصمیم‌گیری و اقدام مناسب است.

وی با اشاره به اینکه امروز فساد و کج روی‌ها کشور را رنج می‌دهد، گفت: مردم از مسئولان در هیچ جایگاهی کار می‌خواهند و توقع دارند مشکلات معیشتی آنها هرچه سریع‌تر برطرف شود و در این مسیر حتماً مقابله با فساد یک اولویت است.

مدرس خیابانی با اشاره به اینکه قطعاً دولت به تنهایی نمی‌تواند همه مشکلات را حل کند، از همین رو باید همه دستگاه‌ها از جمله قوه قضائیه، قوه مجریه، بسیج، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی و گروه جهادی همه باید پای کار باشند.

وی با تاکید بر اینکه شورای قضائی استان باید به نحوی عمل کند که مانع توسعه نشود، افزود: با توجه به وجود تحریم‌ها بعضاً نیاز است مدیران ما مسیر میانبر انتخاب کنند که در این مسیر باید حتماً حمایت شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بزرگترین آفت سیستم مدیریتی کشور عدم تصمیم‌گیری قاطع است، تصریح کرد: نظارت باید مکمل و کمک کننده توسعه باشد.