تاریخ : 1400,پنجشنبه 15 مهر14:31
کد خبر : 410085 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به رئیس جدید سازمان محیط زیست

بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران طی نامه‌ای از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خواست تا بدون توجه به سنگ اندازی‌ها برای اعتلای انقلاب اسلامی در عرصه محیط زیست تلاش کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی شهید دیالمه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از او خواست تا بدون توجه به سنگ اندازی ها، شماتت خناسان، تخریب‌های صورت گرفته توسط افراد و جریان‌های مغرض و ضد انقلاب و رسانه‌های معاند برای اعتلای انقلاب اسلامی در عرصه محیط زیست و عرصه‌های مرتبط تلاش کند.

متن این نامه شرح زیر است:

انتصاب شایسته شما را به سِمَت «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست» تبریک گفته و برای شما در پذیرش این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت داریم. امید است حضور حضرتعالی در این عرصه موجب پیشبرد امور محیط زیست در عرصه انقلاب اسلامی شود و با زدودن فضای سیاست زده بر آن سازمان، نگاه تخصصی را در این عرصه حکم فرما نموده و مشکلات محیط زیستی کشور را مدیریت کنید.

اکنون تخصص گرایی و داشتن دید جامع در محیط زیست حلقه مفقوده سازمان حفاظت محیط زیست است، انتظار می‌رود با روی کار آوردن تفکر اصیل انقلاب اسلامی در این سازمان برای اعتلای کشور در عرصه محیط زیست تلاش صورت گیرد. امید است در این مسیر و عرصه خدمت، ثابت قدم باشید و با توجه به شناختی که از جنابعالی بعنوان یک استاد حزب اللهی، مدیر متخصص، متفکر و جهادی وجود دارد در عرصه محیط زیست تلاش کنید تا منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در زمینه محیط زیست اجرایی شود. بیانات‏ معظم له که فرمودند «مسئله محیط زیست، مسئله این دولت یا آن دولت، مسئله این شخص یا آن شخص و مسئله این جریان یا آن جریان نیست، بلکه موضوعی کشوری و ملی است که باید برای حل مشکلات مرتبط با آن، همه دست به دست یکدیگر دهند» و «مسئله محیط زیست یا حفظ منابع طبیعی، برای ما مسئله‌ای تجمّلاتی و درجه دو نیست؛ یک مسئله حیاتی است. در تلاش ما برای توسعه کشور، اولویّت باید در این بخش باشد»، نشان‌دهنده اهمیت جایگاه محیط زیست است. امید است فعالیت‌های سازمان محیط زیست در دوره مدیریت شما موجب ایجاد آگاهی و درک عمیق از اهمیت منابع طبیعی و محیط زیست و توسعه‏ افق دید و نگرش مردم و مسئولین شود و با برنامه ریزی‌ها و حرکت به موقع مسئولان نظام و دلسوزان محیط زیست، شاهد اقدامات و پیشرفت‌های گسترده و‏ سریع‏ در همه ابعاد محیط زیست باشیم.

از سازمان تحت مدیریت شما این انتظار می‌رود از آنجا که در جمهوری اسلامی ایران باید با دید تخصصی به مدیریت محیط زیست پرداخته شود با همکاری افراد دلسوز، آگاه، متخصص، متعهد و انقلابی در فضایی علمی و به دور از سیاست زدگی، راهبرد‌هایی اندیشیده شود و در ابعاد گوناگون محیط زیست، راهکار‌ها و برنامه ریزی اجرایی صورت گیرد و پیاده سازی شود. در این راه به سنگ اندازی ها، شماتت خناسان، تخریب‌های صورت گرفته توسط افراد و جریان‌های مغرض و ضد انقلاب و رسانه‌های معاند توجه نکرده و برای اعتلای انقلاب اسلامی در عرصه محیط زیست و عرصه‌های مرتبط تلاش نمایید.

در پایان لازم می‌دانیم که این نکته را متذکر شویم که انتصاب یک مسئول دغدغه‌مند و انقلابی نقطه پایان مطالبه حل مشکلات محیط زیست نخواهد بود لذا بسیج دانشجویی بعنوان یک تشکل دانشگاهی طبق رسالت خود مجدانه پیگیر حل مشکلات این حوزه بوده و مطالبه گری خود در این عرصه را همانند گذشته ادامه خواهد داد.

بسیج دانشجویی شهید دیالمه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران