تاریخ : 1400,جمعه 16 مهر15:14
کد خبر : 410160 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

واکنش گل‌محمدی به تمدید قراردادش با پرسپولیس

سرمربی تیم پرسپولیس پس از تمدید قراردادش با این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرآنلاین، یحیی گل‌محمدی درباره تمدید قرارداد ۲ ساله خود با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم ۳ سال دیگر با تیم پرسپولیس و هوادارانش هستیم. از صدری و اعضای هیات مدیره به دلیل اعتمادشان به من تشکر می‌کنم. البته افتخاراتی که در یکی دو سال گذشته کسب شد مدیون هواداران و حمایت آنها هستیم.

سرمربی سرخ‌پوشان در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: امیدوارم در سال‌های آینده هم اتفاقات خوبی بیفتد و همچنان این حمایت‌ها ادامه داشته باشد. واقعا روز گذشته افتخار بزرگی نصیب من شد. امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم و به عنوان یکی از اعضای کوچک باشگاه بزرگ پرسپولیس با توکل بر خدا کارهای بزرگی انجام بدهیم.


کد خبرنگار : 91