تاریخ : 1400,شنبه 17 مهر16:46
کد خبر : 410234 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

باید به نیروهای نظامی و امنیتی خداقوت گفت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نیروهای مسلح و امنیتی در راستای استمرار امنیت پایدار حاکم بر کشور اقدام بسیار خوبی را انجام دادند و باید به این پاسداران امنیت کشور خداقوت گفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح گفت: مقام معظم رهبری، اشرافیت کامل به مسائل مختلف به ویژه امنیتی دارند.

نیروهای مسلح امروز در قله اقتدار قرار دارند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: نیروهای مسلح امروز در قله اقتدار قرار دارند و برای کشور امنیت‌ساز هستند، از طرفی هم حتی قوه قضائیه نیز در ایجاد امنیت به ویژه در داخل کشور نقشی مهم ایفا می‌کند.

مصباحی مقدم افزود: نیروهای مسلح و امنیتی در راستای استمرار امنیت پایدار حاکم بر کشور اقدام بسیار خوبی را انجام دادند و باید به این پاسداران امنیت کشور خداقوت گفت.

نیروهای مسلح در اوج قدرت و اقدار پاسدار امنیت کاملاً ایرانی حاکم بر کشور هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح در اوج قدرت و اقدار پاسدار امنیت کاملاً ایرانی حاکم بر کشور هستند و در این راستا از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی حمایت و دفاع می‌کنند.

مصباحی مقدم با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران امنیت پایدار ممتازی در غرب آسیا دارد، اضافه کرد: این امنیت پایدار حاکم بر کشور ساختاری بی‌نظیر دارد و این تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح قابل ستایش است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه امنیت پایدار حاکم بر کشور درون‌زاست و از داخل جوشیده است، اظهار داشت: برخورداری از محصولات دفاعی کاملاً ایرانی، وجود نیروهای انقلابی و ولایت‌مدار این امنیت را در آسمان و مرزهای جمهوری اسلامی ایران ترسیم کرده است و برخلاف برخی کشورها عاریه‌ای نیست و در این رابطه وابستگی به بیگانه نداریم.