تاریخ : 1400,سه شنبه 20 مهر20:22
کد خبر : 410638 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

سه کلیک تا ترکیه

برای سفر به‌ترکیه راه‌های مختلفی پیش رو خواهید داشت. این روش‌ها هریک ویژگی‌های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. امکان سفر شخصی به‌ترکیه نیز امکان پذیر است که در این صورت باید کلیه امورات مسافرتی را خودتان مدیریت کنید

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سفر به ‌ترکیه امروزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و افراد بسیاری تمایل دارند که به منظور گشت و گذار و خرید به یکی از شهر‌های‌ترکیه سفر کنند.‌ترکیه شهرهای گردشگری متعددی را در دل خود جای داده که هر یک از این شهرها از جنبه‌‌ای حائز اهمیت هستند و می‌توانید متناسب با خواسته خود بهترین مورد را به عنوان هدف انتخاب کنید. پرواز‌های‌ترکیه اغلب از تبریز یا تهران انجام می‌شوند که معمولا بلیط‌های ارائه شده برای مسیر تهران به استانبول و یا تهران به آنتالیا ارزانتر خواهند بود و به همین دلیل اغلب افراد این بلیط را برای پرواز انتخاب می‌کنند. توجه داشته باشید که سفر به‌ ترکیه زمینی نیز امکان پذیر است که مدت زمان بیشتری نیاز دارد و به همین دلیل سفر هوایی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. امروزه به دلیل وجود وضعیت کرونایی سفر به‌ترکیه تنها از طریق هوایی امکانپذیر است. در ادامه توضیحات کامل‌تری از این قبیل ارائه نموده‌ایم:

از تهران تا‌ترکیه سه کلیک فاصله دارید

بلیط هواپیما تهران به‌ ترکیه یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌های هواپیمایی است چرا که به دلیل همسایگی‌ترکیه با ایران و نزدیک بودن فرهنگ هردو کشور، اغلب مسافران این کشور را برای گشت و گذار خارجی خود انتخاب می‌کنند. اما برای رزرو بلیط هواپیما تهران به ‌ترکیه راه‌های مختلفی پیش رو دارید که هر یک از این روش‌ها ویژگی‌های متفاوتی با یکدیگر دارند و می‌توانید مناسب‌ترین روش را متناسب با خواسته خود انتخاب کنید. تا چندی پیش برای رزرو بلیط هواپیما باید به یکی از آژانس‌های مسافرتی سطح شهر مراجعه می‌شد که این روش علاوه بر وقت گیر بودن، مطمئن نبود و از این رو با روی کار آمدن آژانس‌های گردشگری آنلاین به سرعت توجه همگان به این مراکز جلب شد. امروزه به کمک آژانس‌های مسافرتی اینترنتی می‌توان کلیه امورات مسافرتی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام رساند. شرکت ما به منظور رفاه حال مشتریان خود اقدام به تسهیل روند رزرو بلیط هواپیما نموده است و می‌توانید تنها با سه کلیک بلیط هواپیما مورد نظر خود را رزرو کنید.

نکات قبل از سفر به‌ترکیه

تنها رزرو بلیط هواپیما نیست که قبل از سفر به‌ترکیه باید مورد توجه قرار گیرد چرا که در نظر گرفتن برخی نکات به شما کمک می‌کند تا سفری مطمئن‌تر را تجربه کنید. توجه داشته باشید که ساعت تهران و استانبول حدود یک ساعت و نیم تفاوت دارد و به همین دلیل چنانچه می‌خواهید در ساعت خاصی به مقصد برسید این تفاوت ساعت را نیز در نظر بگیرید. لیر به عنوان پول رایج‌ترکیه شناخته می‌شود و از این رو قبل از سفر حتما مقداری از ارز خود را به لیر تبدیل کنید تا در این کشور دچار سردرگمی‌نشوید. آب و هوای‌ترکیه مدیترانه‌ای بوده و مشابه مناطق شمال غربی کشور است و به همین دلیل می‌توانید برنامه سفر خود را متناسب با شرایط آب و هوایی مقصد بچینید. چنانچه به دنبال رزرو بلیط هواپیما در بهترین زمان هستید توصیه ما به شما انتخاب فصل بهار و پاییز است چرا که در این مواقع بهترین شرایط جوی بر شهرهای‌ترکیه حاکم خواهد بود.

سفر با تور‌ترکیه را انتخاب کنید

سه کلیک تا ترکیه

برای سفر به‌ترکیه راه‌های مختلفی پیش رو خواهید داشت. این روش‌ها هریک ویژگی‌های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. امکان سفر شخصی به‌ترکیه نیز امکان پذیر است که در این صورت باید کلیه امورات مسافرتی را خودتان مدیریت کنید. سفر به همراه تور‌ترکیه بهترین انتخاب برای سفر شماست چرا که در تور‌های مسافرتی این مسئولین آژانس گردشگری هستند که امورات مسافرتی را مدیریت می‌کنند و می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی سفری دلچسب برای خود رقم بزنید. تورهای‌ترکیه به اغلب شهرهای این کشور برگزار می‌شوند و با شرکت در برخی از آنها می‌توانید از چند شهر این کشور دیدن کنید. تورهای استانبول در مواقع مختلف سال برگزار می‌شوند اما در مواقع پرتردد تعداد بیشتری از تورها را شاهد هستیم و می‌توانید یکی از آنها را برای سفر خود رزو کنید.از جمله پرطفدار ترین تورهای کشور ترکیه میتوان به تور استانبول ،تور آنتالیا اشاره کرد

مقایسه بلیط هواپیما را فراموش نکنید

سوا کردن بلیط از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید حتما با ویژگی‌های بلیط‌ها آشنایی داشته باشید تا امکان مقایسه آنها برایتان وجود داشته باشد. تصور کنید که به مغازه میوه فروشی رفته‌اید. آیا تمامی‌میوه‌ها برای خرید مناسب هستند؟ بی شک اغلب افراد سوا کردن میوه را‌ترجیح می‌دهند و بلیط هواپیما نیز از همین قاعده پیروی می‌کند. مقایسه کردن بلیط‌ها با یکدیگر باعث می‌شود تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین بلیط را برای سفر خود انتخاب نمایید. برای مقایسه بلیط هواپیما حتما از چندین آژانس هواپیمایی استفاده کنید چرا که هریک از آژانس‌ها ممکن است بلیط‌های متفاوتی را ارائه کرده باشند و با مشاهده جزئیات بلیط‌ها می‌توانید آنها را با سایر بلیط‌ها مورد مقایسه قرار دهید. شرکت ما به دلیل سابقه درخشان خود یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید بلیط هواپیما است و معتبرترین ایرلاین‌ها را برای پروازهای خود ارائه می‌کند و به همین دلیل تنها کافی است که زمان رفت و برگشت خود را تعیین کرده و به آسانی اقدام به رزرو بلیط نمایید.

نحوه جستجو بلیط هواپیما

یکی از کلیک‌هایی که برای رزرو بلیط مورد نیاز است وارد کردن مشخصات مقصد و همچنین زمان رفت و برگشت است. پس از مراجعه به بخش رزرو بلیط هواپیما باید فیلد‌های تعبیه شده را با اطلاعات ذکر شده پر کرده و بر روی جستجو بلیط کلیک نمایید. شرکت ما به دلیل استفاده از به روزترین سیستم‌ها، در عرض چند ثانیه کلیه بلیط‌های ارائه شده با توجه به مشخصات وارد شده شما را به نمایش در خواهد آورد. فیلترهایی در بخش کناری صفحه برای سهولت جستجو شما در نظر گرفته شده است و با کمک این فیلتر‌ها می‌توانید نتایج جستجو را اختصاصی‌تر کرده و در نهایت از میان چند بلیط باقی مانده یکی را برای سفر خود رزرو نمایید.

سه کلیک تا ترکیه

بلیط لحظه آخری‌ترکیه

بلیط لحظه آخری‌ترکیه یکی از بلیط‌هایی است که شاید بسیاری از گردشگران به دنبال خرید آن باشند. بلیط‌های لحظه آخری زمانی ارائه می‌شوند که در مسیر بلیط چارتر وجود داشته باشد. بلیط هواپیما چارتر به نوعی از بلیط‌ها گفته می‌شود که طی زمان‌های مختلف میزان قیمت متفاوتی خواهد داشت و در مواقعی که میزان درخواست برای پرواز کم باشد شاهد پایین‌ترین قیمت‌ها برای بلیط چارتر خواهیم بود. بلیط هواپیما لحظه آخری معمولا در روزهای پایانی مانده به موعد سفر ارائه می‌شود و البته هیچگونه تضمینی بر ارائه و یا عدم ارائه آن وجود ندارد. در صورتی که بلیط لحظه آخری را برای سفر خود رزرو کرده باشید باید در مدت زمان کوتاهی خود را برای مسافرت مهیا سازید. شرکت ما بلیط‌های چارتر را نیز تحت پوشش خود قرار داده است و برای اطلاع از ارائه این نوع بلیط‌ها توصیه می‌کنیم که خبرنامه شرکت را نصب نمایید.


کد خبرنگار : 16