تاریخ : 1400,یکشنبه 25 مهر13:40
کد خبر : 411058 - سرویس خبری : آخرین اخبار زنان

وزیر ورزش:

تحول بزرگ در عرصه ورزش بانوان در پیش است

وزیر ورزش و جوانان در دولت سیزدهم گفت: در دولت سیزدهم اداره ورزش بانوان را به خودشان می‌سپاریم، امیدوارم بتوانیم ورزش بانوان را به استقلال لازم برسانیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سید حمید سجادی درخصوص نگاه این وزارتخانه به ورزش بانوان در تمام عرصه‌ها گفت: باید در حوزه ورزش بانوان اقداماتی انجام دهیم که بانوان به حق و حقوق خود برسند، وزارت ورزش و جوانان از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کند تا ورزش بانوان به جایگاه اصلی خود برسد و بانوان ورزشکار به تمام حق و حقوق خود دست یابند.

تحول بزرگ در عرصه ورزش بانوان در پیش است

وزیر ورزش و جوانان در ادامه افزود: بانوان به عنوان نیمی از جامعه سهمی از ورزش کشور دارند؛ بر همین اساس در گرفتن پست و مقام، آموزش‌ها، اعزام ها، کلاس‌های مربیگری، مدیریتی، داوری و… باید به جایگاه اصلی خود دست پیدا کنند و این موضوع با برنامه ریزی در دستور کار وزارتخانه است.

وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم اداره ورزش بانوان را به خودشان می‌سپاریم و امیدوارم بتوانیم ورزش بانوان را به استقلال لازم برسانیم، بر همین اساس ورزش بانوان بایستی در مرحله ابتدایی مستقل شده تا به خودکفایی لازم برسد.

عضو کابینه دولت سیزدهم با اشاره به استقلال ورزش بانوان خاطر نشان کرد: اگر استقلال لازم در ورزش بانوان را ایجاد کنیم و به خودکفایی لازم به جهات منابع انسانی متخصص، امکانات و فضای ورزشی برای تمرین، ایجاد استاندارد‌های لازم برای ورزش، نیاز‌های آموزشی، نیاز به تجارب بین المللی و… دست خواهیم یافت.