تاریخ : 1400,یکشنبه 25 مهر16:14
کد خبر : 411095 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

عضو شورای تهران: قبلا انتصابات در شهرداری بر اساس روابط فامیلی و ژن خوب بود

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مدل انتخاب در شورای پنجم بر اساس ژن خوب یا روابط فامیلی بود، گفت: ما باید بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب رهبر عزیزمان عمل کنیم و تخصص گرایی، جوان گرایی و فساد ستیزی را ملاک انتخاب قرار دهیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرآنلاین،‌ جعفر شربیانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا درباره انتصابات مناطق شهرداری تهران اظهار داشت: لیست تهران برای شورای ششم نشان داد جریان انقلاب بر اساس شایسته سالاری انجام می‌شود.افرادی که به مسائل شهر آشنا هستند و می‌توانند مشکلات و معضلات را حل کنند انتخاب شده اند.

وی افزود: ما برای رسیدن به این اهداف و قرار گرفتن در این چارچوب کمیته ای برای ارزیابی کاندیدهای نیروی انقلاب که ۳ ویژگی صاحب نظر شهری، بی طرفی و مشخص بودن ترکیب آن کمیته، برای افکار عمومی تشکیل دادیم.

شربیانی گفت: مدل انتخاب شورای پنجم که مردم از آن خسته و روی گردان شدند  نقطه مقابل روند طی شده شورای ششم بوده است و افراد بر اساس ژن خوب یا روابط فامیلی یا صرفا به علت پیروزی حزبشان انتخاب شدندکه حاصل این شکل کار ناکارآمدی و رانت و فساد بوده است.

وی با بیان اینکه وظیفه شورا نظارت است و نه دخالت در کار شهرداری، گفت: باید بر شعارها و وعده هایمان وفادار باشیم، ما باید بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب رهبر عزیزمان عمل کنیم یعنی تخصص گرایی، جوان گرایی و فساد ستیزی را ملاک قرار دهیم.

این عضو شورای شهر تهران گفت: اکنون لازم است، شاخص ها و معیارهای انتخاب مدیران و معاونان به افکار عمومی ارائه شود و اسامی و رزومه تیم ارزیاب برای انتصابات به اصحاب رسانه و افکار عمومی ارائه شود.

شربیانی خاطرنشان کرد: بار شهر تهران بار سنگینی است و باید با هماهنگی همکاری و همدلی برداشته شود.