تاریخ : 1400,دوشنبه 26 مهر21:11
کد خبر : 411257 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

وجود تفکرات انحصارطلبانه در کمیته انتصابات دانشگاه فرهنگیان

مسؤول کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان تهران گفت: متأسفانه شاهدیم افراد متعلق به دولت قبل که زمینه‌ساز تفکرات انحصارطلبانه بودند هنوز در کمیته انتصابات دانشگاه فرهنگیان حضور دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان تهران اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان رکن اصلی و مهمی در تعلیم و تربیت کشور هست  که در گذشته از برخی تفکرات انحصارطلبانه، آسیب‌های فراوانی دیده است ولی به مدد و مجاهدت نیروهای مخلص، انقلابی، جوان و نخبگانی که وارد این دانشگاه شدند،  به صورت دانشجو یا استاد از این تهدیدها به حول قوه الهی عبور کرده است.

وجود تفکرات انحصارطلبانه در کمیته انتصابات دانشگاه فرهنگیان

وی ادامه داد: والحمدالله با وجود رئیس‌جمهور مردمی، ولایی و انقلابی که خود صاحبنظر در امر تعلیم وتربیت هست، این حرکت اسلامی و ایرانی در دانشگاه فرهنگیان، شتاب بیشتری خواهد گرفت ولی نیاز به لوازمی دارد.

آل‌امین افزود: از جمله این لوازم، حضور مدیران خلاق و دارای ایده‌های تحول‌گرایانه و هم درد با تعلیم و تربیت الهی است ولی متأسفانه شاهدیم افراد متعلق به دولت قبل که زمینه‌ساز این تفکرات انحصارطلبانه بودند هنوز در کمیته انتصابات دانشگاه حضور دارند.

وی تصریح کرد: حضور این افراد از اول هم قانونی نبوده است و نمی‌دانیم وزیر سابق طبق کدام ماده قانونی، این کار را انجام داده بود لذا از ریاست دانشگاه که خود نیز از چهره‌های فرهنگی و تحولی است، خواهشمندیم هرچه سریع‌تر نسبت به اصلاح این امور اقدام کنند و عذر این افراد را از کمیته انتصابات بخواهند و افراد همراه و همگام با برنامه‌های دولت مردمی را انتخاب کنند.