تاریخ : 1400,سه شنبه 27 مهر20:03
کد خبر : 411368 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

پاسخ مصری پیرامون تذکر رضوانی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه این مجلس در بین تمامی مجالس گذشته جزو منظم ترین مجلس‌ها بوده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، غلامحسین رضوانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۷ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار داشت: در موارد متعددی دیده‌ایم که اگر تشویش اذهان عمومی اتفاق افتاده است، سرآغاز آن توسط یکی از همکاران ما در مجلس بوده است.

پاسخ مصری پیرامون تذکر رضوانی

وی متذکر شد: مقام معظم رهبری مجلس را در زمینه رعایت مسائل اخلاقی نصیحت فرمودند و خطابشان فقط به یک آقا نبوده بلکه تمام مجلس را خطاب قرار داده‌اند و فرمایشات ایشان لازم الاجراء است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در خصوص لایحه رتبه بندی نزدیک به ۲ هزار پیامک دریافت کرده‌ام و در تبادل نظرهایی که با دوستان فرهنگی صورت گرفت، این عزیزان فکر می‌کردند بنده در مخالفت با رتبه بندی صحبت کرده ام در حالی که اینگونه نبود.

رضوانی گفت: بیش از ۱۰ نفر از اعضای خانواده بنده آموزش و پرورشی هستند، خودم نیز از قبل از انقلاب در آموزش و پرورش خدمت می‌کنم و همچنان مشغول هستم، چرا اگر ما در روش، تفاوت نظر داریم باید اتهام زنی کنیم؟

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: در رابطه با بند ۴ ماده ۲۲ آئین نامه باید بگویم خوشبختانه این مجلس در بین تمامی مجالس گذشته با حضور تعداد بالای نمایندگان، جزو منظم ترین مجلس ها بوده است اما اگر نماینده ای نطقی کرد، هیئت رئیسه نمی‌تواند اظهارنظرها را محدود کند.