تاریخ : 1400,چهارشنبه 28 مهر19:25
کد خبر : 411455 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

چرخ خیاطی ژانومه را از کجا بخرم؟

مشخصات فنی چرخ خیاطی شامل این موارد می‌شود؛ طراحی بسیار قوی و از جنس فلزی این نوع چرخ خیاطی، قابلیت دوخت‌های سنگین و انواع دوخت‌های ساده و پیچیده. قطعات داخلی این نوع چرخ خیاطی از جنس فلز محکم ساخته شده است و وزن سبک صدای بسیار کمی دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در این مطلب قصد داریم درباره یکی از معتبرترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده چرخ خیاطی در دنیا صحبت کنیم که حتماً نام آن را شنیده‌اید؛ چرخ خیاطی ژانومه! تولیدات ژانومه دارای ویژگی‌های دوخت متنوع و طراحی بسیار جالبی هستند. به‌طوری که کیفیت و تنوع محصولات آن زبان‌زد خیاطان حرفه‌ای است. با توجه به اینکه شرکت‌های مختلفی محصولات ژانومه را می‌فروشند، و قیمت‌ها و تنوع محصولات موجود در آنها متفاوت است، ممکن است انتخاب و خرید این محصول برای شما مشکل باشد. به همین دلیل قصد داریم در ادامه مطلب ضمن معرفی این برند خارجی، بهترین فروشگاه‌هایی که می‌توانید برای خرید چرخ خیاطی ژانومه به آنها مراجعه کنید، را برایتان لیست کنیم؛ پس با ما همراه شوید.

چرخ خیاطی ژانومه را از کجا بخرم؟

معرفی شرکت ژانومه

ژانومه، یک شرکت ژاپنی است که در زمینه تولید چرخ خیاطی‌های خانگی و صنعتی فعالیت خود را از سال 1921 میلادی در توکیو آغاز کرد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر هاچی‌اوجی توکیو و کارخانه‌ها و شعب تولیدی آن در کشورهای ژاپن، تایوان و تایلند قرار دارند. ژانومه یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده چرخ خیاطی در جهان است، و تولیدات چرخ خیاطی آن دارای ویژگی‌های دوخت متنوع و طراحی بسیار جالبی هستند. شما به کمک این چرخ خیاطی می‌توانید امور مختلفی از جمله دوخت معمولی و زیگزاگ، دوخت دایره‌ای برای سرآستین و دوخت زیپ و سر دوزی کردن و... را براحتی انجام دهید. اگر دوست دارید تصاویر مربوط به مدل‌های مختلف این محصول را ببینید، به صفحه چرخ خیاطی ژانومه تیکمیش در وب‌سایت تیکمیش مراجعه کنید.

 

ویژگیهای منحصربه‌فرد برند ژانومه

محصولات ژانومه از لحاظ کیفیت جزو بهترین و مرغوب‌ترین چرخ خیاطی‌های موجود در بازار جهان هستند. اما یک سری ویژگی‌ها وجود دارد که باعث ایجاد تمایز بین چرخ خیاطی‌های تولیدی این شرکت با سایر شرکت‌ها شود:

  • قابلیت بی نظیر 21 تا 49 نمونه دوخت متفاوت
  • گردونه مناسب به‌منظور تنظیم ساختن عرض دوخت تا 7 میلی‌متر
  • طول دوخت ظریف 4 میلی‌متری
  • گردونه تنظیم خاص قرار گرفته به‌صورت سوزن درون چرخ
  • گردونه تنظیم کشش نخ
  • قابلیت بی نظیر دوخت انواع پارچه‌های ضخیم و نازک
  • قابلیت دوخت 4 مرحله‌ای به‌صورت جا دکمه برای لباس
  • اهرم درجه زیگزال برای گلدوزی‌های مختلف
  • سیستم قاب ماکو به‌صورت تمام فلزی با کیفیت
  • مجهز بودن به سیستم ژتونی البته برای گلدوزی روی لباس‌ها

چرخ خیاطی ژانومه را از کجا بخرم؟

مزایای خرید چرخ خیاطیهای ژانومه

چرخ خیاطی ژانومه در مقایسه با سایر برندهای خارجی موجود در بازار ایران محبوب‌تر است. دلیل اصلی این محبوبیت، برخورداری از یک سری مزایای ویژه است که باعث شده مشتریان از این چرخ خیاطی بیشتر استفاده کنند و رضایت بالایی داشته باشند. اما برویم سراغ معرفی این مزایا:

  • کیفیت و دوام بالای چرخ خیاطی ژانومه
  • استفاده آسان این چرخ خیاطی در کارگاه‌ها و شرکت‌های تولیدی
  • مقاومت لازم این چرخ خیاطی در برابر صدمات
  • طول عمر بالا چرخ خیاطی
  • مستحکم بودن جنس بدنه این محصول
  • ضمانت نامه سلامت کالا و گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش
  • امکان دسترسی آسان به انواع قطعات یدکی چرخ خیاطی
  • طراحی زیبا و جذاب چرخ خیاطی‌های ژانومه
  • امکان چندین دوخت به‌طور همزمان

چرخ خیاطی ژانومه را از کجا بخرم؟

معرفی پرفروشترین چرخ خیاطیهای ژانومه در ایران

تنوع و تعداد چرخ خیاطی‌های ژانومه در بازار ایران کم نیست، اما تعدادی از محصولات ژانومه در مقایسه با سایر محصولات از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم:

  1. چرخ خیاطی ژانومه مدل JH1512

از مشخصات فنی این مدل چرخ خیاطی می‌توان اشاره کرد به؛ نداشتن آداپتور، میزان برق مصرفی ۲۲۰ ولت، دور موتور چرخ خیاطی ۸۶۰ دور در دقیقه، تنوع دوخت حاشیه انواع پارچه و قابلیت انواع دوخت ساده، زیگزاگ، گلدوزی، تیکه دوزی، پارچه‌های ضخیم، پارچه‌های نازک، زیپ، دکمه و جا دکمه.

 

  1. چرخ خیاطی ژانومه مدل ۳۹۹A

از مشخصات فنی این مدل چرخ خیاطی می‌توان اشاره کرد به؛ قابلیت دوخت‌های سنگین، سوزن نخ کن خودکار، استفاده از این نوع چرخ خیاطی در کارگاه‌های کوچک، وزن کم و ایجاد سر و صدا بسیار کم و انجام کلیه دوخت‌های ساده و پیچیده. قابلیت انواع دوخت تیکه دوزی، پارچه‌های ضخیم، پارچه‌های نازک، زیپ، دکمه و جا دکمه.

  1. چرخ خیاطی ژانومه مدل ۱۸۲۰

از مشخصات فنی این مدل چرخ خیاطی می‌توان اشاره کرد به مجهز بودن این نوع چرخ خیاطی به سوزن نخ کن اتوماتیک، مجهز بودن به درب پلاستیکی مقاوم، بدنه بیرونی از جنس فایبرگلاس، قابلیت دوخت گلدوزی، دوخت انواع پارچه‌های ضخیم و نازک و قابلیت انواع دوخت ساده، زیگزاگ، گلدوزی، تیکه دوزی، زیپ، دکمه و جا دکمه.

 

  1. چرخ خیاطی ژانومه مدل ۷۴۰

مشخصات فنی چرخ خیاطی شامل این موارد می‌شود: امکان دوخت تمامی پارچه‌های ضخیم و نازک، قابلیت دوخت سردوزی، لبه دوزی، زیپ دوزی، نواردوزی، امکان حاشیه دوزی و گلدوزی و بدنه داخلی بسیار محکم فلزی محصول. این مدل علاوه از نظر وزنی بسیار سبک است.

 

  1. چرخ خیاطی ژانومه مدل ۳۹۹

مشخصات فنی چرخ خیاطی شامل این موارد می‌شود؛ طراحی بسیار قوی و از جنس فلزی این نوع چرخ خیاطی، قابلیت دوخت‌های سنگین و انواع دوخت‌های ساده و پیچیده. قطعات داخلی این نوع چرخ خیاطی از جنس فلز محکم ساخته شده است و وزن سبک صدای بسیار کمی دارد.

مدل‌هایی که معرفی شد، همگی در مراکز فروش اینترنتی و شعب نمایندگی‌های برند ژانومه قابل تهیه هستند. اما در صورتی که بودجه کافی برای خرید محصول نو را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن را تهیه کنید که به‌دلیل استوک بودن قیمت کمتری دارد، و از لحاظ کیفیت کامل اطمینان است.

 

تیکمیش؛ بهترین فروشگاه آنلاین خرید چرخ خیاطی ژانومه

اگر قصد خرید چرخ خیاطی دارید و می‌خواهید از بین برندها و مدل‌های مختلف ژانومه، بهترین را انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه چرخ خیاطی تیکمیش است. این شرکت نماینده رسمی برترین و معتبرترین برندهای دنیا از جمله چرخ خیاطی ژانومه اصل است و شما می‌توانید با اطمینان خاطر از اورجینال بودن و ضمانت کیفیت کالا آن را خریداری کنید. تیکمیش با حذف شرکت‌های واسطه و تأمین مستقیم کالاهای مورد نیاز در بخش قطعات، تجهیزات و ماشین آلات مرتبط با سرویس چرخ‌های خیاطی، امکان خرید اینترنتی از طریق نشانیtikmish.ir فراهم کرده است. کلیه محصولات تیکمیش ضمانت مرجوعی و گارانتی اصالت کالا دارند. اگر قصد خرید چرخ خیاطی خانگی یا صنعتی از تیکمیش را دارید و ساکن شهر تهران هستید، می‌توانید مبلغ سفارش را به‌صورت نقدی هم پرداخت کنید.


کد خبرنگار : 16