تاریخ : 1400,پنجشنبه 29 مهر18:02
کد خبر : 411532 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

۵ نکته مهم در خرید سوله

اگر به دنبال اطلاعات جامعی در رابطه با انواع کلاهبرداری ها ، نکات مهم در قرارداد – نکات مهم در رابطه با خرید مصالح – نوع ساخت و.... هستید پیشنهاد میکنم وارد سایت آموزشی نوین سوله بشید و یا بر روی کلمه خرید سوله کلیک فرمایید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، خرید سوله کار آسانیست اما اگر اطلاعات راجب به آن نداشته باشید و بدون آگاهی اقدام به خرید سوله کنید به احتمال زیاد ضرر های سنگینی را متحمل خواهید شد، اما ما در این مقاله سعی داریم که شما را کاملا از نکات مهم در خرید سوله آگاه کنیم.

نکته اول: ابعاد سوله است که عملا اولین قدم برای خرید سوله محسوب میشود، البته اصولا وقتی از ابعاد صحبت میکنیم ، همه این را با مساحت اشتباه میگیرند،‌در صورتی که منظور از ابعاد ( طول – دهانه – ارتفاع ) میباشد. در خرید سوله هرچقدر که دهانه و ارتفاع بزرگتر و بلندتر باشند قیمت اسکلت فلزی بالاتر میرود اما ، به مراتب قیمت دیوار کشی و فنداسیون کاهش میابد.

این نکته بسیار اهمیت دارد: هرچقدر دهانه سوله بزرگتر شود قیمت بالاتر رفته اما در عوض، هزینه های فنداسیون ، دیوار کشی ، تاسیسات ، برق کشی و... کاهش میبابد و حتی نکته جالبتر آن این است که هرچقدر دهانه بزرگتر شود هزینه نیروی کارگر و تعداد آنها در زمان بهره برداری از کارخانه نیز کاهش میابد.اگر میخواهید بیشتر راجب به این بدانید و با مثال های متعدد این مورد را درک کنین و همچنین شما را راهنمایی کنیم برای پیدا کردن یک ابعاد بهینه، لطفا بر روی کلمه ساخت سوله کلیک فرمایید.

۵ نکته مهم در خرید سوله

خرید سوله

نکته دوم در خرید سوله اینست که شما تصمیم بگیرید چه نوع سوله ای برای شما مناسب است که این مهم در لینک بالا برای شما توضیح داده شده است اما اگر بخواهم به صورت مختصر توضیح بدهم ما ۴ نوع سوله داریم

  1. سوله های تیر ورقی
  2. سوله سبک
  3. سوله ubm
  4. سوله دست دوم

سوله های تیر ورقی قدیمی ترین نوع سوله ها هستند و در زمان پیدایش آنها هیچ نرم افزارهای محاسباتی وجود نداشته و حتی هیچ کامپیوتری هم نبوده ، به همین دلیل مهندسی در این نوع سازه در حداقل ممکن است و این سازه ها از نظر مصرف فولاد به هیچ عنوان بهینه و اقتصادی نیستند، مگر در دهانه های کوچکتر از ۱۷ متر و در مساحت های کم.

جدید ترین ، مقاومترین و پر استقامت ترین نوع سوله، سوله های سبک هستند که این سوله های از لحاظ مهندسی بسیار بروزتر و پیچیده تر هستند، در این نوع سوله مصرف فولاد به شدت کاهش یافته و قیمت آن نیز کمتر خواهد بود، همچنین تمامی استانداردهای نظام مهندسی را دارد و برای دهانه های ۱۷ به بالا قیمت مناسبتری دارند.

در خرید سوله سبک هیچ محدودیتی در اجرای دهانه و ارتفاع و بودن جرثقیل سقفی وجود ندارد. برای شماخت بیشتر این نوع سوله و همچنین قیمت سوله سبک لطفا بر روی کلمه سوله سبک کلیک فرمایید

۵ نکته مهم در خرید سوله

عکس بالا ، یک سوله ubm میباشد

در رابطه با خرید سوله های یو بی ام هم باید گفت، که این نوع سوله ها معایب های زیادی دارند که آنها را نسبت به سایر روش ها کم ارزش تر کرده:

  1. اجرای محدود در دهانه سوله
  2. پرت کناره سوله در طول به دلیل قوس این نوع سوله
  3. عدم قابلیت جابجایی
  4. مسطحلک شدن در مرور زمان
  5. محدودیت در کاربری ها
  6. عدم فروش آن
  7. محدودیت در اجرای نوگیر و پنجره
  8. محدودیت عایق
  9. ظاهر نا زیبا
  10. عدم مقاومت در برابر آتش سوزی و بیمه نشدن توسط شرکت های بیمه ای
  11. و.....

 

خرید سوله دست دوم

و اما نوبت میرسد به سوله دست دوم که از نظر کارشناسی، سخت ترین نوع خرید سوله محسوب میشود زیرا به شدت کاهبرداری در این شاخه زیاد است و اگر بدون آگاهی پای در این راه بگذارید به شدت آسیب میبینید، اما اگر قصد خرید سوله دست دوم را دارید توصیه میکنم حتما کلمه سوله دست دوم را در گوگل سرچ کنید و در نتایج جست و جو سایت نوین سوله را باز کنید. در این مقاله که در سایت شرکت نوین سوله میباشد تمامی مواردی که با ید در این شاخه بدانید برای شما به صورت جامع نوشته شده است.

۵ نکته مهم در خرید سوله

در کل خرید سوله بسیار پیچیدگی دارد و اگر اطلاعاتی از این بازار بزرگ نداشته باشید طعمه کلاهبرداری هایی با مبالغ سنگین خواهید شد، پس در درجه اول باید این جمله کلیدی ما را بدانید که:

به هیچ سوله سازی اطمینان نکنید، و بجای آن اطلاعات خود را در این شاخه بالا ببرید...

اگر به دنبال اطلاعات جامعی در رابطه با انواع کلاهبرداری ها ، نکات مهم در قرارداد – نکات مهم در رابطه با خرید مصالح – نوع ساخت و.... هستید پیشنهاد میکنم وارد سایت آموزشی نوین سوله بشید و یا بر روی کلمه خرید سوله کلیک فرمایید تا شما را به مقاله ای هدایت کنیم که در آن بسیار اطلاعات جالب ، صحیح و به دور از تبلیغات برای شما نوشته شده است.

در ضمن در سایت نوین سوله تمامی آموزش ها به صورت گام به گام طراحی شده و شامل ۵ گام است که بعد از خواندن آنها و مشاهده ویدیو های آن شما به اندازه کسی که تا به حالا بیش از ۲۰ دستگاه سوله خرید کرده اید، ازلاعات خواهید داشت و عملا به نیم ساعت وقت گداشتن میتوانید بعد از آن یک خرید سوله امن و درست داشته باشید، در غیر اینصورت به احتمال زیاد و با شناختی که بنده از این بازار دارم ، با شکست و ضرر از این راه بیرون می آیید.


کد خبرنگار : 16