تاریخ : 1400,یکشنبه 09 آبان17:04
کد خبر : 412376 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

لایحه رتبه‌بندی معلمان در ۴۵ روز آینده نهایی می‌شود

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از موافقت دولت با تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان جهت رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان در ۴۵ روز آینده نهایی می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۹  آبان) در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی ابتدای صبح امروز مجلس، رئیس سازمان برنامه و بودجه از موافقت دولت با تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای رتبه‌بندی معلمان خبر داد و رئیس مجلس هم این موضوع را به نمایندگان اعلام کرد.

وی همچنین افزود:‌ در جلسه علنی مجلس ماده ۴ این لایحه مورد بررسی قرار گرفت اما به دلیل ابهام موجود مجددا به کمیسیون آموزش و تحقیقات بازگشت.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: کمیسیون نیز در جلسه امروز و سه‌شنبه خود ابهامات موجود را مرتفع کرده و ان شاءالله از یکشنبه آتی مجددا در صحن مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت به احتمال قوی تا آخر هفته آتی این لایحه در مجلس نهایی می‌شود و سپس یک هفته در شورای نگهبان خواهد بود و پس از ابلاغ نیز مدتی تهیه آیین‌نامه آن از سوی دولت به طول خواهد انجامید. اما در ظرف ۴۵ روز آینده نهایی خواهد شد.