تاریخ : 1400,دوشنبه 24 آبان21:56
کد خبر : 414001 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

جزئیات جلسه کمیسیون آموزش مجلس با وزیر علوم

رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به طرح اولین سوال از وزیر علوم در این کمیسیون گفت: نماینده چابهار سوالی را از آقای زلفی گل درباره آموزش‌های کاربردی و مهارتی مطرح و فرصتی یک ماهه برای پاسخ وزیر علوم در نظر گرفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (دوشنبه 24 آبان) این کمیسیون اظهار داشت: در نشست امروز 2 سوال از آقای زلفی گل وزیر علوم مطرح شد که سوال اول مربوط به نماینده چابهار بود.

جزئیات جلسه کمیسیون آموزش مجلس با وزیر علوم

وی درباره جزئیات سوال نماینده چابهار افزود: این سوال مربوط به کم توجهی وزارت علوم درباره آموزش‌های کاربردی و مهارتی مرتبط با مشاغل کشور بود که پس از توضیحات زلفی‌گل، نماینده سوال کننده یک ماه فرصت به وزیر علوم برای ارائه مستندات داد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: سوال دوم مطرح شده در کمیسیون آموزش هم مربوط به نماینده دشتستان درباره تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در وزارت علوم بود که نماینده سوال کننده با توجه به انتصابات و رویکرد این وزارتخانه نسبت به استفاده از نیروهای جوان و با انگیزه خواستار پاسخ کتبی وزارت علوم در زمینه سوال و نهایتاً از پاسخ وزیر قانع شد.

منادی گفت: سوالات مطرح شده در جلسه امروز اولین سوالاتی بود که پس از رأی اعتماد به وزیر علوم در دستور کار قرار گرفت؛ محدوده سوالات در زمان مسئولیت زلفی گل نبود ولی لازم است که وزارت علوم به سمت آموزش‌های مهارتی حرکت کند.