تاریخ : 1400,چهارشنبه 26 آبان16:00
کد خبر : 414185 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

دولت روحانی در تمام شاخص‌های اقتصادی زیر استاندارد بوده است

نماینده خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه دولت‌های یازدهم و دوازده در تمامی شاخص‌های اقتصادی زیر میزان استاندارد بوده وعمکلرد منفی داشتند گفت: عوامل آن دولت بارها کشور را در آستانه سقوط قرار داده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ۲۶ آبان) در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد وضعیت شاخص‌های اقتصادی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم اظهار داشت: کمیسیون اقتصادی مجلس اقدام خوبی برای شاخص‌گذاری اقتصادی دولت‌ها کرده است تا ما عملکرد آنها را مشاهده کنیم.

وی افزود: دولت‌های یازدهم و دوازدهم در تمام شاخص‌های اقتصادی زیر میزان استاندارد بوده و عملکرد منفی داشته است؛ نباید فراموش کنیم که ۸ سال در این کشور با خرج ارز ۴۲۰۰ تومانی و طلای خزانه، کشور را در آستانه سقوط قرار دادند و کسی هم بود که در فتنه بنزینی کشور را به آتش کشاند و جان و مال مردم را در معرض خطر قرار داد.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس تصریح کرد: جریان دولت سابق به دنبال تخریب دولت انقلابی فعلی است و هر موقع رئیس‌جمهور آنها پشت تلویزیون می‌آمد فتنه جدیدی ایجاد می‌کرد و این رئیس‌جمهور در ظرف مدت چند ماه توانست خیلی از مشکلات فولاد، برق، استقراض و آزادسازی میلیاردها دلار پول بلوکه شده اقدامات خوبی انجام دهد.

وی گفت: روزگاری آرزوی آن داشتیم که رئیس‌جمهور به مجلس بیاید و یکسال و نیم منتظر بودیم به صحن بیاید اما هم اکنون رئیس‌جمهوری داریم که طی ۸۳ روز به اکثر استان‌ها سفر کرده و همنشینی با مردم را افتخار خود می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: شهردار وابسته به  جریان سابق آن جنایت را انجام داد و همراهان او به دنبال لاپوشانی این جنایت بودند؛‌باید مراقب باشیم که آن جریان نتواند اتحاد دولت و مجلس انقلابی را از بین ببرد.