تاریخ : 1400,دوشنبه 01 آذر20:21
کد خبر : 414719 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

برگزاری مراسم ترحیم آیت‌الله مجتهدشبستری در مهدیه تهران

مراسم ترحیم آیت‌الله محسن مجتهدشبستری با حضور جامعه روحانیت و مسئولان کشوری و لشکری در مهدیه تهران برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از میزان؛ مراسم ترحیم آیت‌الله محسن مجتهدشبستری با حضور جامعه روحانیت و مسئولان کشوری و لشکری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مهدیه تهران برگزار شد.

برگزاری مراسم ترحیم آیت‌الله مجتهدشبستری در مهدیه تهران

جامعه روحانیت، اعضای مجلس خبرگان، مجمع تشخیص مصلحت، شاگردان مرحوم آیت‌الله مجتهد شبستری و اقشار مردم در این مراسم حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایایجان شرقی، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت در مراسم ترحیم آیت‌الله محسن مجتهدشبستری حضور داشتند.

حجت الاسلام عباسعلی اختری در این مراسم با اشاره به نقش آیت‌الله مجتهدشبستری گفت: تدریس، علم، دانش و آثار این عالم، منبع ارزشمندی برای علما و طلاب و مردم است، وی نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار نظام جمهوری اسلامی دارد. ۷٠سال مجاهدت، کارنامه انقلابی آیت‌الله مجتهدشبستری است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) بر شخصیت آیت‌الله مجتهد شبستری تأکید کرد و گفت: تواضع از جمله صفات این عالم ربانی است و برخورد وی با طلاب و غیرطلبه، مانند یک پدر و استاد مهربان بود

اختری تصریح کرد: آیت‌الله مجتهدشبستری همواره در خط امام راحل بود، عضویت ایشان در شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) سرشار از خدمات بود و در این مجمع خدمات ماندگاری ارائه کرد.