تاریخ : 1400,سه شنبه 02 آذر12:28
کد خبر : 414774 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

واگذاری خودروهای یخچالدار شرکت پاک با شرایط ویژه

شرکت لبنیات پاستوریزه پاک، در نظر دارد تعدادی از خودروهای آمیکو یخچال‌دار خود را با شرایط ویژه و در قالب قرارداد اجاره به شرط تملیک و به صورت مزایده واگذار نماید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی شرکت لبنیات پاستوریزه پاک، این شرکت در نظر دارد تعدادی از خودروهای آمیکو یخچال‌دار خود را با شرایط ویژه و در قالب قرارداد اجاره به شرط تملیک و به صورت مزایده واگذار نماید.

شرایط واگذاری:

خودروهای آمیکو، یخچال دار، تولید سال ۱۳۹۳ و کارکرده می باشند.

پیش پرداخت برای هر خودرو ۴۵ میلیون تومان و مابقی به صورت اقساط ۴۸ ماهه با کارمزد ۴درصد سالیانه می باشد.

دریافت کننده خودرو تضمین می نماید تا ۵ سال در قالب قرارداد پیمانکاری، به شرکت لبنیات پاستوریزه پاک خدمت ارائه دهد.

فروشنده و راننده تحت قرارداد پیمانکار، باید مورد تأیید شرکت پاک باشند.

اسناد خودرو تا زمان تسویه حساب و پایان زمان تعهدات پیمانکار، به نام شرکت لبنیات پاستوریزه پاک خواهد بود.

قیمت پایه تمامی خودروها، توسط کارشناس رسمی دادگستری تعیین شده است.

خودروها به بالاترین قیمت پیشنهادی(بالاتر از قیمت کارشناسی) واگذار خواهد شد و ۹ درصد به عنوان مالیات بر ارزش افزوده به قیمت نهایی اضافه خواهد شد.

شایان ذکر است متقاضیان محترم می‌توانند برای دریافت اسناد و شرکت در مزایده به آدرس دفتر مرکزی: خیابان طالقانی، خیابان غفارزاده، خیابان رودسر، پلاک ۲۶ و برای بازدید از خودروها، از تاریخ ۳۰ آبان ماه لغایت ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۰، از ساعت ۱۷ الی ۱۹ به محل کارخانه واقع در کیلومتر ۳ اتوبان فتح، زیر پل شیر پاستوریزه، کارخانه لبنیات پاستوریزه پاک تهران مراجعه نمایند.

جهت مشاهده فایل شرایط واگذاری، لیست این خودروها و همچنین سایر اطلاعات و جزئیات واگذاری خودروهای یخچال دار شرکت لبنیات پاستوریزه پاک اینجا (دانلود) کنید.