تاریخ : 1400,چهارشنبه 03 آذر17:43
کد خبر : 414953 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

آژانس هیچ ظرفیتی برای کنترل درز اطلاعات ندارد

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مصاحبه اختصاصی با شبکه «پرس‌تی‌وی» درباره درز اطلاعات محرمانه از این نهاد بین‌المللی اعلام کرد آژانس هیچ ظرفیتی برای کنترل این موضوع ندارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا نقوی، مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت پژوهشی دانشگاه تهران در حاشیه چهارمین نشست شورای اجرایی سی‌امین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، گفت: در این دوره جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، ۴۱ برگزیده در سه بخش اعضای هیأت علمی، دانش‌آموختگان و کارشناسان برتر معرفی و تقدیر می‌شوند.

وی افزود: برگزیدگان شامل ۶ استاد پیشکسوت، ۷ عضو هیأت علمی برجسته، ۸ عضو هیأت علمی نمونه، ۷ عضو هیأت علمی جوان، ۵ دانش‌آموخته دکتری، ۳ دانش‌آموخته مقطع کارشناسی‌ارشد و سه کارشناس برتر دانشگاه تهران و همچنین ۲ عضو هیأت علمی برگزیده از دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌شوند.

نقوی درباره معیارهای انتخاب این برگزیدگان، اظهار کرد: دانشکدگان و دانشکده‌های دانشگاه تهران تا اول آبان ماه مهلت داشتند تا تعدادی از اعضای هیأت علمی، دانش‌آموختگان کارشناسی‌ارشد و دکتری و همچنین کارشناسان پژوهشی خود که در یکسال اخیر و بر اساس آئین‌نامه‌های موجود دارای شاخص‌های کمی و کیفی برتری در حوزه پژوهشی و فناوری بوده‌اند را به معاونت پژوهشی دانشگاه معرفی کنند.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت پژوهشی دانشگاه تهران ادامه داد: شورای پژوهشی دانشگاه تهران نیز اعضای هیأت علمی، دانش‌آموختگان و کارشناسان معرفی‌شده از سوی دانشکدگان و دانشکده‌های دانشگاه تهران را بر اساس آئین‌نامه‌های انتخاب برگزیدگان جشنواره پژوهش و فناوری مورد بررسی و در مقام قیاس قرار داد و در نهایت ۴۱ برگزیده برای سی‌امین دوره جشنواره انتخاب شد.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، به گفته وی، همزمان با سومین روز از هفته پژوهش و فناوری امسال، اساتید، دانش‌آموختگان و کارشناسان برتر دانشگاه تهران در حوزه پژوهش و فناوری با اهدای جوایز و تندیس، معرفی و تقدیر می‌شوند.