تاریخ : 1400,یکشنبه 07 آذر19:57
کد خبر : 415438 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

مسابقات تیراندازی دانشجویان کشور به پایان رسید

رقابت‌های تیراندازی قهرمانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دومین دوره مسابقات تیراندازی غیرمتمرکز قهرمانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در دو اسلحه تفنگ و تپانچه بادی با حضور ۲۲۵ ورزشکار ( ۱۳۲ دختر و ۹۳ پسر) به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

مسابقات تیراندازی دانشجویان کشور به پایان رسید

با توجه به شرایط همه گیری کرونا این دوره از مسابقات بصورت غیرمتمرکز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مناطق دهگانه ورزش دانشگاهی و ۲۸ شهر به مدت ۴ روز برگزار شد و در پایان نفرات زیر عناوین اول تا سوم را کسب کردند:

تپانچه دختران: هانیه رستمیان از دانشگاه الزهرا قهرمان شد، سیده زهرا حسینی از دانشگاه فنی حرفه ای دکتر شریعتی تهران دوم شد و مقام سوم به ضحی حداد از دانشگاه زنجان رسید.

تفنگ دختران: فاطمه امینی از دانشگاه اصفهان ، نگار علی یاری از دانشگاه شهید بهشتی و مرضیه بیمکی از دانشگاه خلیج فارس به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

تپانچه پسران: سجاد پورحسینی لقمه جانی از دانشگاه گیلان اول شد ، علیرضا میرزایی از دانشگاه تهران دوم شد و مهدی تندری از دانشگاه شهید رجایی به مقام شوم رسید.

تفنگ پسران: هادی غرباقی از دانشگاه شهید بهشتی به مقام نخست رسید، مهیار صداقت از دانشگاه شهید بهشتی و امیرحسین گلپسندحق از دانشگاه علامه طباطبایی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.