تاریخ : 1400,سه شنبه 09 آذر03:53
کد خبر : 415672 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

گلایه دانشجویان علم وصنعت از نحوه اسکان در خوابگاه‌ها

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در پاسخ به اعتراض دانشجویان از نحوه اسکان در خوابگاه‌ها گفت: مشکلی از بابت ظرفیت اسکان در خوابگاه نداریم و دانشجویان بر اساس مجوز معاونت آموزش و پژوهش در خوابگاه‌ها اسکان داده می‌شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، حامد سعیدی گوگرچین، معاون دانشجویی دانشگاه علم وصنعت در پاسخ به گلایه‌های دانشجویان این دانشگاه برای اسکان در خوابگاه‌های دانشجویی گفت: در بحث خوابگاه‌ها آنچه که برای ما اهمیت دارد رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است و برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در دوره پژوهشی هستند مطابق مصوبات مراجع ذی صلاح پذیرای این دانشجویان هستیم و بر اساس رعایت پروتکل‌ها ظرفیت لازم برای اسکان دانشجویان داریم و مشکلی از این جهت نداریم.

وی در خصوص میزان ظرفیت خوابگاه‌ها گفت: آنقدر که معاونت آموزشی و پژوهشی مجوز فعالیت دانشجویان در دانشگاه را بدهد که آن هم بر اساس مجوز‌های وزات علوم و ستاد ملی مقابله با کرونا صادر می‌کند به اندازه کافی ظرفیت ایجاد کردیم.

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت خاطر نشان کرد: انواع کانال‌های ارتباطی را با دانشجویان داریم و مشکلی از این بابت که دانشجویی درخواست اسکان داشته و دانشگاه با آن مخالفت کرده باشد را نداریم. البته امکان دارد دانشجویانی گله داشته باشند که مجوزی بابت فعالیت آن‌ها در دانشگاه داده نشده است.

سعیدی خاطرنشان کرد: حوزه آموزش و پژوهش فعالیت‌های دانشگاه را تعیین می‌کند و رعایت پروتکل‌های بهداشت ظرفیت اسکان را تعیین می‌کنند و براین اساس اولویت اسکان دانشجویان در خوابگاه اعلام می‌شود و دانشجویان بر اساس این اولویت‌ها در خوابگاه اسکان داده می‌شوند.

لازم به ذکر است، برخی از دانشجویان دانشگاه علم وصنعت به دلیل عدم موافقت با درخواست آن‌ها مبنی بر اسکان در خوابگاه‌های دانشجویی نسبت به این موضوع معترض و از نحوه اسکان در خوابگاه گلایه داشتند.