تاریخ : 1400,چهارشنبه 10 آذر20:14
کد خبر : 415946 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

راه‌اندازی یک سامانه پیامکی برای متقاضیان نقل و انتقال

سامانه پیامکی منادا به منظور اطلاع‌رسانی دقیق به متقاضیان نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه آزاد، مهران صلواتی از راه اندازی «سامانه پیامکی منادا» با هدف اطلاع‌رسانی دقیق و سریع به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی متقاضی نقل و انتقالات و میهمانی خبر داد.

راه‌اندازی یک سامانه پیامکی برای متقاضیان نقل و انتقال

وی با تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی به موقع به متقاضیان نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: با توجه به سامانه‌محور بودن فرآیند نقل و انتقالات دانشجویی، تمامی مراحل نقل و انتقال از طریق سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری دانشجویان به سازمان مرکزی دانشگاه وجود ندارد.

صلواتی ادامه داد: بر این اساس برای اطلاع‌رسانی به موقع به دانشجویان متقاضی نقل و انقال، سامانه پیامکی منادا راه‌اندازی شده و تمامی مراحل گردش کار در سامانه منادا از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی پس از ثبت درخواست، با دریافت پیامک از تمامی فرآیندهای نقل و انتقالات خود در سامانه منادا مطلع می‌شوند. این امر باعث می‌شود دانشجویان نیازی به مراجعه به سازمان مرکزی نداشته باشند.