تاریخ : 1400,شنبه 13 آذر12:30
کد خبر : 416160 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

مشکلات ثبت‌نام وام شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد

سرپرست صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: دانشجویان نگران ثبت‌نام وام شهریه نباشند و اگر هم کار‌های فنی این سامانه زمان بیشتری به خود اختصاص دهد، زمان ثبت‌نام دانشجویان برای وام‌های شهریه تمدید خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سید هادی سید فضلی، سرپرست صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ، در خصوص مشکلات ثبت نام وام شهریه دانشجویان این دانشگاه گفت: سامانه‌ای برای اینکه دانشجویان در سامانه‌های وزارت علوم شناسایی شوند، سامانه‌ای در نظر گرفتند که ارتباط دانشجویان دانشگاه آزاد با صندوق رفاه وزارت علوم برقرار شود که مشکلی در متینگ اطلاعات ایجاد شده عدم همخوانی وجود داشت که این مشکل درحال مرتفع شدن است که بیشتر این اطلاعات همخوانی شده و به طور کامل حل خواهد شد.

مشکلات ثبت‌نام وام شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد

وی افزود: دانشجویان نگران ثبت نام وام شهریه نباشند و اگرهم کار‌های فنی این سامانه زمان بیشتری به خود اختصاص دهد، زمان ثبت نام دانشجویان برای وام‌های شهریه تمدید خواهد شد.

سرپرست صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اضافه کرد: سقف وام‌ها بر اساس تعاملی که با وزارت علوم داشتیم اعتبارات مناسبی را برای وام شهریه دانشجویان در نظر گرفته اند، البته باید بدانیم که دانشگاه آزاد بیش از ۴۰ درصد بار آموزشی کشور را به عهده دارند.

سید فضلی تصریح کرد: دانشگاه آزاد علاوه بر وام‌های وزات علوم، تسهیلاتی نیز به دانشجویان پرداخت می‌کند که وام شهریه، ودیعه مسکن و ازدواج در کنار تسهیلات وزارت علوم پرداخت می‌شود.

وی گفت: صندوق رفاه دانشجویان برای اعضای هیات علمی و دانشگاه تعاونی مسکن راه اندای خواهد شد و امیدواریم بتوانیم برای دانشجویان و اعضای هیات علمی نیز مسکن فراهم کنیم.